thyes vlindersite

prachtig mooi geschreven!
Zoals je het schrijft... lijkt wel of hij al wist wat hem te wachten stond, dapper mannetje dus!
Heb heel veel respect voor jullie!
Blijf hem maar showen hoor! Jij is en blijft jullie derde kindje!

kus wen

Jeetje zeg, met tranen in mijn ogen zit ik de verhalen op de site te lezen. Wat een liefde spreek je uit voor je mannetje Thije*!.
Hopelijk heb je met deze site een uitlaatklep gevonden voor je emoties.
Thije* zal altijd aanwezig zijn, in ieder geval in je hart!
Liefs Jeske

Jeetje zeg, met tranen in mijn ogen zit ik de verhalen op de site te lezen. Wat een liefde spreek je uit voor je mannetje Thije*!.
Hopelijk heb je met deze site een uitlaatklep gevonden voor je emoties.
Thije* zal altijd aanwezig zijn, in ieder geval in je hart!
Liefs Jeske

Nog maar een deel van de site gezien en hier ook tranen over mijn wangen en een brok in mijn keel.

Ik kan me voorstellen dat het fijn is om een website voor/over hem te maken. Zo maak je zijn bestaan tastbaar en zichtbaar en een blijvende herinnering.

Heel mooi gedaan en blijf vooral schrijven en praten over Thye, over zijn dood en begrafenis. En natuurlijk ook over Hjerre en Elize want ook zij weten je te ontroeren. Wat een lieverds zeg!

Liefs,
Ellen

Hoi Hanneke,

Ik heb net jullie prachtige site van Thye bekeken.. de tranen rollen nog steeds over mijn wangen!

Wat een prachtige site, maar ook wat een mooie manier van vertellen. Je kan het allemaal zo goed beschrijven..

En wat een mooi en lief mannetje.. prachtige foto's van jullie Thye!

Dikke knuffels,
Mo22

Wat een prachtige site en een prachtig mannetje! Die foto waar je zijn handje vasthoudt is zo mooi. Ook ik heb het niet drooggehouden.

Hopelijk heb je veel steun aan het maken en lezen van zijn site, hij zal nooit worden vergeten.

Dikke knuffel, Marieke

Oh Hanneke, wat heb je dat allemaal mooi verwoord zeg. Heb het hele dagboek gelezen. Zo mooi! En Thye* is een prachtig mannetje! De foto van zijn hand in de jouwe; heel ontroerend.

Liefs,
Nelly.

He meid

ik heb net even zitten kijken op de site, zit nu op het werk en moet echt de tranen inslikken maar wat lijkt het me erg om dit mee te moeten maken.
veel sterkte en veel liefs

Veronique

Terug
Bovenaan