Tienerzwangerschap

leren hoe je voor de volgende keer anti conceptie kan leren gebruiken??

Info aanvragen over je mogelijkheden (abortus of houden)

Samen met een volwassen persoon (buiten je vriend of scharrel) dit bespreken zoals je moeder / vader / tante aangezien je zelf nog eigenlijk niet volwassen genoeg bent om een kind op te voeden is een volwassen begeleider gewenst denk ik zo.

Heel veel succes en als het even kan BLIJF naar school toe gaan, probeer het in elk geval anders kom je daarna nergens meer aan toe..

hoi imd

ik denk dat je er nu wel heelhard overlaat komen
ik was 16 toen ik over de pil zwanger raakte   en   ik gebruikte mijn anticonceptie goed zoals het hoord  
ook mijn 2e kindje kwam over de pil  
nu ben ik  ruim 2 jaar aan de prikpil geweest en ook daarover 2  zwangerschappen maar die zijn uitgelopen in miskramen  
ben dus erg vruchtbaar en kan daar niks aan doen

en waarom ben je als tienerouder te jong om voor je eigen kroost te zorgen  
mijn oudste is nu al 4 en al zeg ik het zelf ik heb het super gedaan en iedereen in mijn omgeving zegt het  ook
wie zegt dat als je 30 ben je er wel klaar voor bent???

groetjes nijntje

ook nog ffie

ik heb mijn school afgemaakt met 8 maanden zwanger examen gedaan
en daarna een thuisstudie SPW3 en daarna opleiding nagelstyliste
wat je over school zegt ben ik met je eens want zonder papieren kom je nergens meer in deze wereld

ik ben getrouwd met de vader van mijn kinderen en we zijn nu bewust bezig voor de 3e

zo dat wilde ik nog ffies kwijt

groetjes nijntje

het is bewezen dat je hersens nog niet volgroeid zijn op die leeftijd en je dus geen bewuste keuze's kunt maken zoals een volwassene dat doet, er zijn uitzonderingen die heel verantwoordelijk zijn voor hun leeftijd natuurlijk maar alsnog zijn je hersens niet volledig werkend tot je 21e zelfs.

Het lijkt mij stug dat je met de pil EN condoom zwanger word (dat is zoals het hoort namelijk als je onder de 18 bent en vaak (uitzonderingen daar gelaten zoals jij blijkbaar) je vaste partner hebt waarmee je oud en grijs gaat worden.)

Ik hoop toch echt dat als mijn zoon of dochter zwanger zou zijn geworden ze naar mij toekomen en het bespreken zodat ze echt ALLE opties kennen en zal ze dan ook steunen als ze het kindje willen houden (ik ben zelf niet van de abortus maar als HUN dat zouden willen zou ik daar hun in steunen)

Terug
Bovenaan