tijd alleen met man/vriend

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of jullie veel/weinig tijd doorbrengen met je man/vriend? Dus zonder kinderen. Gaan jullie bijvoorbeeld weleens samen uit of gewoon 's avonds lekker op de bank? Ik breng namelijk bijna nooit tijd samen door met mijn man. Hij is
namelijk heel veel weg,dus ik ben vaak alleen. We gaan nooit samen uit of zo en zitten eigenlijk nooit samen op de bank. We doen dus echt nooit wat samen. Natuurlijk wel met justin erbij en dat vinden we allebei helemaal geweldig! Maar ik vind het weleens jammer dat het zo gaat. Ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat....

groetjes mirjam

Hoi mirjam,

wij brengen best veel tijd samen door, we zijn eigenlijk elke avond samen en in de weekenden. OP woensdagmiddag ook, want op woensdag is mijn man thuis voor de kinderen en ik ben vrij op woensdagmiddag. Vaak kijken we samen naar een film, koken samen of doen een spelletje.
Ik ben erg tevreden!!!

Groetjes,
Kiki

Ik ben ook veel alleen, net als nu: 2 weken.
Als hij er is hebben we altijd al Birgit in bed ligt alstijd ons Thee met koekjes moment :) lekker op de bank hangen met een pot thee en lekkere koekjes! Verder hebben we niet echt veel momenten echt samen, ja alleen als Birgit slaapt en 1x per jaar doen we wel wat en gaat de kleine uit logeren ofzo... Onze familie woont ook niet om de hoek dus dat is ook wel lastig om evt wat samen te plannen.

Hoi Mirjam,

Juist nu met een kleintje vind ik het belangrijk dat  we samen ook wat gaan doen.
Wij gaan af en toe (1x per kwartaalofzo..zijn ook best druk met eigen dingen) uiteten en zijn laatst een weekend met z'n 2-en weggeweest. Was heerlijk by-the-way!!

De laatste tijd gaan we af en toe op vrijdag koken (samen een recept uitzoeken..) en dan als Jennifer op bed ligt lekker eten met een wijntje erbij..
Mijn vent doet een hbo-opleiding in de avond-uren en brengt dus heel wat uurtjes achter de pc door ('s avonds). En daarom zijn de kleine dingen voor mij erg belangrijk.

Als we een feestje hebben en mijn ouders willen wel oppassen nou dan gaan we er ook saampjes heen!!!

Dus mijn advies is om toch proberen tijd vrij te maken voor elkaar, al is het maar een  afspraakje samen op de bank!!! Is toch ook gezelli, filmpje huren popcorn erbij en lekker dicht tegen elkaar aanzitten..   ;-)

gr. Ilone

Hoi Mirjam,

Wij doen alles met zijn 3en. Maar hier hebben we bewust voor gekozen. We gaan wel naar de Champions league thuiswedstrijden van PSV en willen ook 1 of 2 competitie wedstrijden mee pakken. Marissa is te klein voor het stadion dus dan passen Opa en Oma op en gaan we gezellig samen naar het stadion.

groetjes Linda

Hallo,

Bij ons komt het regelmatig voor dat we elkaar alleen in bed zien. MIjn vriend moet altijd vroeg beginnen en ik kom vaak pas om 23.00 uit me werk.
Vaak moet ik ook in de weekenden werken .

Maar soms gaan we met zijn tweetjes winkelen MErel is dan bij opa en oma.
Die ziet ze niet zo vaak wonen ver weg.
Dus wij gaan dan daar winkelen meer keuze dan bij ons in de buurt.
En oma is helemaal in de nopjes dat ze op mag passen.

Verder hebben we nu 2 daagjes brussel geboekt in dec.
Phhhhhhhhh wat een geregel dan weer allemaal.
Oppas voor Merel en als ik er dan aan denk wat er allemaal meemoet met haar.
Pension voor de hond.
Maar ik heb er wel superveel zin in.
Gewoon even twee daagjes met zijn twee.
Ga MErel denk ik wel missen maar ach het is maar voor een nachtje komen we vast wel overheen.

Mijn man en ik zijn echte bankhangers. Helaas heb ik nog weleens late dienst, maar wij zijn erg gehecht aan onze avondjes samen. Mijn man sport altijd op donderdagavond, en ik heb denk ik 5 keer in de maand late dienst. Verder zijn we bijna altijd samen. Heel soms (eens in de maand) ga ik een avondje naar mijn ouders.

Dat miste ik dus in mijn vorige partner. Die kon dat niet, zitten op de bank. Moest altijd wat te doen hebben en weg zijn!!

Mijn man is chefkok en tot voor kort werkte hij horeca-uren. Dus wij zagen elkaar 's-avonds even voordat we gingen slapen en we hadden één vrije dag samen. Sinds een maandje werkt hij in een lunchroom en nu is hij 's-avonds voor het eten gewoon gezellig thuis! We hebben wel weer even aan elkaar moeten wennen , maar nu zouden we niet anders meer willen. Zo af en toe spreken we af met vrienden om gezellig een hapje te gaan eten en dan gaat de kleine naar opa en oma uit logeren, maar dat zal misschien een of twee keer in de drie maanden zijn.

Groetjes, Linda

Terug
Bovenaan