tijd alleen met man/vriend

Wij zijn niet echt mensen die houden van uitgaan. Wel wil ik wel weer een keer uit eten. En dat gaan we ook doen in januari. Dan gaan we een midweekje weg en mijn man wordt dan 30.
Wel gaat Feline dan natuurlijk gewoon mee.
En verder heb ik er niet veel behoefte aan om samen dingen te doen buiten de deur. Want we zitten wel geregeld samen een filmpje of tv te kijken en dat vind ik net zo leuk.

groetjes Maris

Sinds ik parttime werk zien mijn man en ik elkaar meer. Toch kunnen we al we samen thuis zijn heel verschillende dingen doen. Hij kijkt bijvoorbeeld een film en ik zit achter de pc of ik bel een vriendin. Qua tv passen we totaal niet bij elkaar! Mijn man houdt van aktiefilms en horror en ik van romantische films en series. Ik kijk veel minder tv. We zijn dus wel samen thuis maar niet naast elkaar op de bank!!!!!!
Echt mijn zijn tweeen weg doen we alleen als we een feestje hebben. We proberen haar overdag overal mee naartoe te nemen. Ik vind het juist bijzonder dat we met zijn drieeen op pad zijn als gezinnetje. Daar hebben we minder tijd voor omdat mijn man ploegen werkt. Het enige wat we echt samen doen en heel leuk vinden is sporten en natuurlijk wandelen met onze dochter.

Mijn man en ik zijn bijna alle avonden samen thuis. We spreken wel regelmatig af met vrienden (hij met een vriend of ik met een vriendin), zodat we er even uit zijn. Samen weg zonder Lotte komt eigenlijk niet vaak voor.

Zeker 's avonds niet, want Lotte ruikt het als wij weg gaan en we zijn al meerdere keren gebeld door oma dat ze wakker was geworden en niet meer wilde slapen. Nu gaan we nog wel eens op vrijdagmiddag uit eten, voordat we haar gaan ophalen bij opa en oma. Niet zo romatisch als 's avonds, maar wel gezellig en lekker hoor!

Groetjes, Marisa

Hoi,
Hier ook weinig samen thuis.
Man werkt voor zichzelf, en komt vaak laat thuis, en is vroeg weer weg.
Ik vermaak mezelf prima, ben er aan gewend..als hij een week sávonds we lthuis is vraag ik al;'' Moet je nog weg vanavond""
Hhaha, maar ik mis het niet.
Ik doe lekker mijn eigen ding, wel thuis uiteraard, want een oppas regelen doe ik niet zomaar.
We kijken wel eens een filmpje thuis hoor, en gaan heeeel af en toe eens uit eten, maar voor mij staat gezelligheid toch voor het hele gezin.
Neem ze graag mee.
Zijn in mei wel een weekendje met z'n twee weggeweest, naar Rotterdam, geslapen in de Euromast..Was SUPER!!
Dan genieten we er driedubbel van.
Gr Rina

Terug
Bovenaan