tijd tussen voedingen

Geen idee, het ging helemaal vanzelf ;)

Ik moet trouwens wel zeggen: 1 keertje kwam ze ineens vroeger (na 6,5 uur). Maar toen ik de fles had gemaakt, kreeg ik uit het niets een diarree aanval (sorry, een beetje onsmakelijk ;)) en moest ik echt even op de wc zitten. Het duurde dus even voordat ik bij Olivia kon zijn. Toen ik klaar was, was Olivia weer stil en heeft ze weer tot 9 uur doorgeslapen.

Hoi,

Ook Joost (7 weken) slaapt 8 uur achter elkaar, ik geef volledige bv. Ik heb wel even zijn gewicht in de gaten gehouden omdat hij dan een voeding minder krijgt, maar hij is in 1 week 150 gram aangekomen, dus das op zich wel netjes en volgens het cb dus geen reden om hem tussendoor nog wakker te maken. Maar het advies was wel om hem echt na 8 uur wakker te maken omdat er dan te lange tijd tussen gaat zitten.
Het enige is dat we nu de tijden willen opschuiven. Nu krijgt hij om 20.00 uur zijn laatste voeding, en vervolgens komt hij tussen 03.00 uur en 04.00 uur voor een voeding. Wij willen eigenlijk dat hij dan om 23.00 nog een voeding krijgt, zodat hij doorslaapt tot 07.00 uur. Maar als we hem wakker maken om 23.00 drinkt hij zo weinig, en valt eigenlijk gelijk weer in slaap, dat hij alsnog om 04.00 uur voor een voeding komt. Dus voorlopig laten we het maar even zo.

Ik ben ook bang dat je daar heel weinig in kunt sturen. Quintus begint nu na zijn voeding van 21.00 steeds langere tijd te laten (vannacht 4,5 uur) en komt daarna weer elke 3 uur. Kennelijk begint in zijn dag/nacht ritme de nacht nu om 21.00 en gaat ie dit steeds verder uitbouwen.

Inderdaad wel balen want vroeg op de avond heb je er nog zo weinig aan.

Pfft hier nog een die jaloers is!
Kas is 11 weken, komt overdag nu elke 3a4 uur. De laatste avond voeding krijgt hij om 23:00 en dan komt ie om 4 uur weer. Rekken naar bijv 00:00 uur heeft geen zin ook dan komt hij om 4 uur. Kan niet wachten tot hij doorslaapt! Vooral als ik straks weer moet gaan werken.

amy krijgt volledige borstvoeding en drinkt overdag om de 3 uur en s avonds krijgt ze rond 22 uur a 22,30 uur de laatste voeding en dan komt ze tussen 3 en 4 uur en daarna half 8...

ik vind het al prima mn oudste kwam steeds om de 2 uur snachts tot een maand of 6 a 7 dus we zijn hier al super blij mee hahaha

liefs danielle

fleur is 7 weken krijgt 's avonds uurtje of half 11/11uur laatste voeding en om 8.30 komt ze soms zelf of ik maak haar wakker zodat ze overdag gewoon 5 voedingen heeft.
om 8.30uur, 12.30 uur, 16.00 uur, 19.30 uur en dan 22.30/23.00uur. Dit ritme heeft ze al sinds ze 3 weken is...Heerlijk!!

Liefs Liesbeth

Terug
Bovenaan