Tijd vliegt!

Hoi dames,

Wat gaat de tijd snel! Ben over 2 nachtjes 30 weken!!
Voelt zo lekker dat ik nu in naar die laatste 10 weekjes ga :)
Gaat alles goed met jullie?
Ik mag niet klagen, mijn buik zit nu nog totaal niet in de weg, slaap prima en voel me alleen als ik heb gewerkt de avond doodmoe maar ja dat lijkt mij logisch.
Enig puntje waar ik heel erg over in zat was laatst een aambei,hij was er gewoon opeens en ik dacht 'tje hoe moet dat straks met het persen tijdens de bevalling(?) :-( maar ik heb curanal nu sinds 1 week en hij is gelukkig weer weg, ik blijf het wel gebruiken tot en misschien na de bevalling , want wat is het een onprettig gevoel...ben blij dat hij weer weg is !
Ben nog niet op orde in huis, moet nog een box kopen en ik wil graag de nieuwe bugaboo kopen!
Ook moet ik alle aangeschafte babykleding nog wassen maar dat ga ik over 6 weken doen, in m'n verlof.
Misschien gekke vraag maar als ik smorgens op sta is mijn buik kleiner dan savonds dat ik naar bed ga, m'n moeder zegt dat het met m'n spieren te maken heeft, na een dag lichamelijk beweging dat ze dan wat uitgerekt zijn dan na het slapen.. Herkennen jullie dit?
Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst!
Liefs mama juni
 
Ook hier een aambei probleem, helaas gekregen van de eerste zwangerschap. Nu afgelopen twee weken behoorlijk ziek geweest en door het extreme hoesten is ook mijn aambei weer tot leven gekomen. Helaas is die van mij zowel inwendig als uitwendig!
Hoop ook dat ik er snel weer vanaf ben nu het hoesten minder is geworden. Hier moet eigenlijk alles nog gebeuren in de babykamer. We proberen nu wel elk weekend wat te doen maar helaas werkt mijn man ook altijd op de zaterdag waardoor er alleen de zondag over blijft om iets te kunnen doen(en af en toe in de avond)
Ook mijn buik is in de avond dikker dan in de ochtend. Weet eigenlijk ook niet hoe dat komt....
Ben niet zo veel meer op het forum actief omdat we veel op facebook kletsen maar kijk wel af en toe hier!
Liefs
 
Sorry meiden, maar ik moet stiekem toch even lachen om het onderwerp 'aambeien'. Net echt een onderwerp waar je met wildvreemden over praat, hihi. Zo zie je maar weer dat een forum als dit toch makkelijk is en je een soort gevoel van 'elkaar kennen' geeft.

Hier alles al binnen en het kamertje al klaar. Vorige week behoorlijk door mijn rug gegaan, maar daar heb ik weinig last meer van. Bukken en tillen gaat niet echt lekker, maar dat is toch niet verstandig in een zwangerschap. Dat scheelt weer!

Hier komt woensdag kraamzorg langs voor de intaken en donderdag weer naar de verloskundige. Mijn bloeddruk zal wel weer wat gedaald zijn, omdat ik me de laatste dagen af en toe weer wat draaierig voel. Verder eigenlijk nog steeds nergens last van... De kleine is goed actief in eder geval!

Liefs Daisy
 
O wat naar, aambeien! Gelukkig hier tot nu toe geen last van gehad.

Ben zelf morgen 30 weken. Moet nog 4 weken werken, maar gelukkig heb ik bijna geen werkzaamheden meer. Ik kan dus een beetje felxibel zijn met mijn werk.

Voor mijn gevoel moet ik nog zooo veel doen in zo weinig tijd! Net de nieuwe kamer voor mijn zoontje in elkaar staan. Die ga ik volgende week lekker wassen. Dan moet ik zijn nieuwe textiel voor de kamer wassen. Dan kan hij alvast wennen aan zijn kamertje, terwijl ik de babykamer helemaal poets en in orde maak. Babykleertjes en -textiel nog allemaal wassen. En ten slotte alle verzorgingsspulletjes kopen voor de kleine spruit :)

Kennen jullie dat gevoel ook?

Liefs.
 
Ik moet idd ook alles nog wassen, maar daar heb ik straks genoeg tijd voor aangezien ik 8 weken vantevoren met verlof ga! Zelf maak ik me er niet zo druk over. Ik heb het meer mat andere dingen die ik allemaal nog wil doen, zoals de tuin opruimen enzo. Tijdens mijn verlof zie ik wel hoever ik kom. :)
 
Terug
Bovenaan