tijd voor jezelf?!

Rare wezens zijn we hé? Alles en iedereen boven onszelf plaatsen??? Ik doe er net zo hard aan mee hoor... Vind het heerlijk als kiddies en echtgenoot er netjes bijlopen, maar voor mezelf heb ik de lat flink verlaagd hoor. Schandalig eigenlijk, hihihi. Ik begin nu wel weer langzaam dingen voor mezelf in te plannen. Dus in ieder geval weer 1 x per maand een workshop bij de bloemist hier in het dorp, ik verplicht mezelf nu weer elke dag mijn lenzen in te doen in plaats van uit gemakzucht bril op mijn neus, ik heb de voorraad cremepjes en badkamer-verwen-zooi weer riant aangevuld, en de afspraak met hubbie gemaakt met regelmaat weer even een paar uur te gaan sanadomen...
Zijn   niet veel dingen, maar ze voelen zo goed voor het Marieke zijn...

Liefs, marieke

Hoi,

Als Myrthe slaapt is het MIJN tijd! Of ik ga op het forum kijken, maar ook regelmatig met een boekje lekker op de bank kruipen, heerlijk.
En heel soms ga ik 's avonds naar een vriendin als vriendlief thuis is.
Dus naast mijn werk, ben ik ook alleen maar thuis hoor. Enne we zoeken naar een oplossing zodat ik juist weer helemaal thuis kan zijn!

Liefs Reneke

Ik ga zwemmen of 's avonds wandelen ter ontspanning. Ja, ook toen het al vroeg donker was, kan je leuk bij iedereen naar binnen kijken :) Overdag lekker een boekje lezen als ze slaapt is ook heerlijk. Ik ben wel eens een middag vrij als Laura naar de creche is, dan haal ik haar niet meteen op maar ga eerst even shoppen ofzo, lekker tijd voor mezelf!

Terug
Bovenaan