tijd voor kinderstoel

A

Anoniem

Guest
Hoi ladies,

Isis krijgt nu haar fruit en warme hap in haar wipstoeltje, maar echt rustig blijven zitten is er niet meer bij, mevrouw wil op onderzoek uit en gaat steeds voorover hangen, gelukkig eet ze ondertussen wel. We gaan deze week echt een kinderstoel kopen, Isis is nu 7 maanden. Herkennen jullie dit?

x Esther

Ja ik herken dit heel erg. Thijn doet dit ook heel erg. Die komt elke keer met zijn hoofdje naar voren en moppert wat. Kijkt ook elke keer naar rechts en links. Thijn kan alleen nog niet eten in de kinderstoel (wel geprobeerd, maar kan zijn hoofdje nog niet lang genoeg rechtop houden, en daardoor wordt hij te snel moe). Ik probeer het elke dag even, en zet hem dan in de kinderstoel. Zo went hij daaraan en kan hij misschien over een paar weken in de kinderstoel.

Gewoon proberen. Als je kindje sterk genoeg is om in de kinderstoel te eten is dit alleen maar makkelijker. Tot die tijd... aanpoten met de wipstoel..

Gr Bianca

Hoi,

B'Elanna zit al een tijdje in de kinderstoel.. die was niet meer te houden in de wip-stoel.. hashaha
En anders gewoon met handdoeken extra opvullen voor de stevighied (als je geen verkleiner hebt)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi,

Fréderique zat af en toe in de kinderstoel en nu ben ik sinds vorige week maandag begonnen met haar warme hap in de kinderstoel te geven.
En s'morgens haar fruithap die krijg ze van haar vader ja de ene keer geef hij het in de wippert en de andere keer zet hij haar wel in de stoel neer.

Gr chantal

Hier nog een kinderstoel van de eerste en ook al van zolder gehaald, maar Chloë kan er nog niet goed inzitten; ze gaat scheef hangen of voorover en zo komt er van eten nog niks terecht.
Al geprobeerd om haar 'vast' te zetten met een dekentje, maar ook dat werkt nog niet. Dus voorlopig nog even in de wipper.
Sil

Hoi,

Wij hebben vorige week een kinderstoel gekocht. Ruben is van 28-12-2006 en vond de wipper niks meer. Ik zelf vond het ook wel rottig met eten geven enzo.
Wij hebben een stoel van Chicco gekocht die je ook nog naar achter kan zetten. Dan zit hij niet helemaal rechtop de hele tijd. Het is misschien iets duurder maar je kan hem inklappen,lager zetten, er zitten wielen onder en je kan je blad in 3 standen zetten. Mijn oom en tante hebben ook en mijn neefje is nu net 4 en zit er nog in. Dus ook waar voor je geld.

Hoi hoi,

Voor Kim heb ik als kraamkado een mooie Trip Trap stoel gekregen. Ook hier staat  in de gebruiksaanwijzing  dat je de stoel alleen mag gebruiken als je kindje al zelf kan zitten.

Kim is nu 8 mnd en zij kan dit nog niet. Maar geregeld zet ik haar toch even in (denk ongeveeer 10 min)  als wij zelf eten. Dan mag ze als wij  een toetje  eten erbij zitten, ze vindt het fantastisch om  alles te kunnen zien en volgen!

groetjes
Julia

Wij hadden van m'n moeder ook een Triptrap van Stokke kado gekregen, dat is een leuke kinderstoel! Deze schuif je namelijk helemaal aan tafel zodat de kindjes gewoon aan tafel mee-eten!

Vilmar is nu ruim 6 mnd en zit regelmatig eventjes in de kinderstoel. (inderdaad met opvulling aan de zijkanten, hihi) Hij vindt het geweldig! (voor ons ook handig om eten te geven)

Terug
Bovenaan