tijd voor kinderstoel

Hoi.
Ja erg herkenbaar,ik bind Teun vast in de wipstoel (is niet zo erg als het klinkt hoor!!)
Ik doe de riempjes vast en doe Teun zijn armpjes er onderdoor zodat hij niet in zijn bakje kan graaien of eten door zijn gezicht en haren kan smeren.
Ik heb laatst ook het kinderstoeltje geprobeerd maar dan hangt hij te ver naar voren zodat het eten uit zijn mondje valt.
Succes!!!

Groetjes Mikkie.

hoi,

dinand (16-11) zit ook in de kinderstoel, het wippertje ging ech niet meer, hij zit er goed in, en vind het helemaal geweldig!

groetjes susanne

Hoi,
vanmorgen hebben we de Chicco Polly gekocht. En Isis is er helemaal heppy mee! Alles er op en er aan, erg fijne stoel!
x Esther

He esther!

Die stoel is echt super, mijn moeder heeft hem wel en mijn schoonzus ook, joran kan er dus alleen in als hij bij mijn moeder is, ben jaloers op jou!

X Susan

Lang leve de kinderbijslag  Ben nu hard aan het sparen voor een mama-fiets!
x Esther

Hoi...soms is de kinderstoel echt een uitkomst hoor...Joya vind haar trip trap ook helemaal geweldig...ze zit al best een tijdje heel recht en stevig.  Maar het is inderdaad waar dat je ze er niet telang in moet laten zitten...erg slecht voor het ruggetje als ze zelf nog niet kan gaan zitten vanuit ligstand...dus wij geven haar hapje en meteen eruit (soms ook nog in de wipper).

Groetjes MK

Terug
Bovenaan