Tijd voor mezelf? Kan iemand me helpen?

Nog een late reactie maar misschien vind je man het ook wel een beetje eng om alleen te zijn met de kids. Ik had precies hetzelfde probleem met mijn man en ik kwam erachter dat hij het gewoon een beetje eng vond. Dit was vooral toen onze oudste net was geboren, nu gaat het goed.

Wel is het zo dat ik een mamamoment echt moet plannen terwijl hij vaak thuiskomt uit het werk en dan 'even' verteld dat hij die avond ook van huis is. Als het niet uitkomt dan zeg ik dit. Vooral als de kids ook in bad moeten dan wil ik dat hij meehelpt. Daarna kan hij gaan en staan waar hij wil haha.

Ik ga niet vaak weg maar als ik ga dan vraagt ook mijn man hoelaat ik denk thuis te zijn. ik zeg altijd denk dan en dan, maar je ziet het wel...;-) Afgelopen week had hij vakantie en ben ik heerlijk een lange dag wezen shoppen met mijn vriendin. Ook ben ik vandaag een dagje ergens aan de klus geweest. Heerlijk is dat. Even geen mama zijn!! Even tijd voor jezelf.

Ik zou idd eens goed gaan praten met je man. Mocht dit niet werken dan gewoon gaan! Als hij zo vaak weg kan, dan kan jij dat toch ook? Zo heb ik het ook gedaan en het ging prima. Het zijn ook zijn kids en hij mag er ook wel wat voor doen vind ik!! Soms moet je even eisen stellen en consequent zijn. Kortom je man even ''opvoeden'' hihi! Zo werkt het hier wel tenminste.

Succes meis!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan