Tijdelijk twee opvanglocaties (KDV)

Hoi allemaal,

Ik zit met een vraag en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Onze zoon (bijna 15 maanden) gaat nu naar een opvang waar hij het heel fijn heeft bij een lieve leidster, ze is echt fantastisch. Alleen zijn er regelmatig wisselende gezichten en ze gaan bijna nooit met de kleintjes naar buiten. Ons werd een tijd ook regelmatig gevraagd onze zoontje thuis te houden vanwege personeelstekorten.

Er is een andere populaire en fijne opvang, waar ze tuintjes hebben en veel met de kinderen naaf buiten gaan. Meer vaste gezichten. Alleen is er tijdelijk nog geen plek voor alle dagen. Dus dat zou betekenen dat hij een tijdje 2 dagen naar de oude en 2 dagen naar de nieuwe locatie zou gaan, totdat alle dagen beschikbaar zijn.

Er is nog geen beslissing genomen. Ik wil natuurlijk handelen vanuit het belang van mijn kind. Lijkt me ook best verwarrend voor zo ‘n kleintje.

Dus ik ben benieuwd hoe andere ouders dit hebben ervaren: hoe was het voor jullie kleintje(s) om tijdelijk naar twee opvanglocaties te gaan? Alle tips of ervaringen zijn welkom!

Dank alvast! ☺️

Mijn oudste heeft op twee verschillende BSO's gezeten. Absoluut niet ideaal. Dit had ook met plaats te maken. De tweede BSO was een sportBSO maar toch vond hij het minder leuk. Hij speelde liever met zijn klasgenootjes

Mijn oudste heeft op twee verschillende BSO's gezeten. Absoluut niet ideaal. Dit had ook met plaats te maken. De tweede BSO was een sportBSO maar toch vond hij het minder leuk. Hij speelde liever met zijn klasgenootjes
Dank voor je reactie. Hoe oud was hij toen en hoe lang heeft hij op 2 verschillenden BSO's gezeten? Mijn zoontje is nu 15 maanden en gaat nog naar het KDV!

Terug
Bovenaan