Tijden (o.a. CU78)

Ik zit nu op de tijden: 8.00-12.00-16.00-20.00-24.00 of alles een uur eerder, ligt er aan hoe het uit komt.

Hier zijn we vorige week mee begonnen toen daan echt goed om de vier uur kwam (op vraag gegeven), en met wat rekken en schuiven met de tijden die we toen hadden zijn we hier op uit gekomen. Ik heb Daan toen ook echt   s`avonds wakker moeten maken voor de fles, maar dit heeft in 2 weken geresulteert in doorslapen s`nachts.
Ik geef niet meer in de avondfles, want hij krijgt al extra water erbij ivm moeilijk poepen, dus daar heeft hij s`avonds genoeg aan.

xxx

Ik heb gisteravond Dewi proberen wakker te maken om 22.30... maar het lukte nog niet helemaal! Ze had om 18.00 uur gegeten en is rond 20.00 uur in slaap gevallen. Ze had om 22.30 maar 50 ml gedronken.
Ze werd om 3.30 weer wakker maar sliep ook wel weer met een speentje verder. Om 5.30 heeft ze weer eten gehad.

Ik ben benieuwd of ze nu vanavond wel wakker genoeg wordt voor een volle fles. Ze ligt nu nog in de box. Ik doe haar pyama pas aan voor haar laatste fles en hoop dat het werkt!

groetjes Cathelijne

Succes voor straks!! Hoop dat het vanavond gaat lukken.
Silas heeft vanaf de geboorte steeds zijn voedingen nog gelijk gehad, om half 7, half 11, half 3, half 7 en half 11. De eerste twee weekjse ook nog   snachts om half 3. Past lekker in ons schoolritme.....
Hij word snachts eigenlijk nooit wakker. En pas voor zijn laatste voeding doe ik zijn pyama aan en doe een kruik in zijn bedje. Zijn bedje is dus echt voor de nacht, en heerlijk alles donker!
S middags gaat hijn ook op bed, alvast om in het ritme van een middagslaapje te komen. Gaat eigenlijk heel erg goed. Ik merk dat hij deze keren meer en dieper slaapt. De andere momenten is hij beneden tuusen de "herrie".

Succes allemaal, liefs Hilma

Terug
Bovenaan