Tijdmachine?

hahaaha
wat grappig ik herken dit dus niet!

de kinderen(6 en 3) komen mij in de ochtend wakker maken.
het is dan rond 700.
ik kom(lekker lui) om 715 het bed uit.
de kinderen douchen in de avond,ik meestal in de ochtend.
aankleden,de jongste help ik de oudste doet de helft of alles zelf.
7.40 brood maken, zij eten aan tafel,ik in de keuken tijdens het schillen van het fruit voor school en evt. psz.
soms nog even naar boven voor de gymtas.
om 8.10 schoenen en jassen aan.
8.15 lopen of fietsen naar school psz.
en we zijn ruim op tijd.
ze eten hun brood in 20 min op,is maar 1 broodje en de jongste heeft voldoende aan een 1/2 broodje.

en tussen de middag gaat het precies zo!
gaat prima dus!

Tegen de tijd dat die 3 van mij tussen de 6 en 3 zijn doe ik dit hele verhaal ook lachend met 2 vingers in mijn neus, WHAHAHHAH!
Probeer het je eens voor te stellen met een mind van 3, één van 19 maanden en een baby van 7 weken oud...

oh Marieke, ppfff ik benijd je echt niet hoor...

over het topic: ik herken het niet echt, nu heb ik ook geen tijd dat ik perse op het werk hoef te zijn (ben er soms pas half 10 vanwege file) en het feit dat ik maar 2 ochtenden in de 2 weken (!) met Ivar de deur uit hoef. De overige ochtenden brengen papa of opa en oma hem naar het KDV, of ben ik met hem thuis. Hij gaat ook maar 2 dagen dus dat scheelt al weer.

Waar ik me wel aan erger is dat je na het ontbijt direct je tanden moet poetsen omdat je weg moet, dit lijkt me echt niet goed voor de tanden, maar ja eerst poetsen en dan eten ook niet...

liefs Jenneke

Hoi Mama's,

Moet zo lachen om jullie verhalen.
Ik herken het alleen als we 's ochtends een afspraak hebben.
Maar ik werk niet, en als mijn man zich haast om naar zijn werk te gaan, draai ik me nog een keer om en kijk in het gezicht van mijn dochtertje, die bij mij in bed is komen kruipen (het is dan 7:00 a 7:30).
Samen liggen we dan wat de dommelen in bed, of ik slaap nog een half uur, terwijl ze zelf boekjes leest.
Heerlijk: lang leven het thuismoederschap!!!!
Al die stress en opschieten elke dag of een deel van de week is al 1 reden waarom ik niet wil werken.

Hahaha Mare, wácht maar... die van jou wordt ook gewoon 4 en wordt dan ook 5 dagen per week op school verwacht (jammer dat we geen smiles meer hebben, want dit is natuurlijk niet serieus vervelend bedoeld hahaha)

Anyway, hier valt het gelukkig allemaal mee en hebben we een goed ritme gevonden zodat we op alle dagen op tijd weg zijn voor school, werk en kdv. 's ochtend om 7.00 u opstaan en uiterlijk om kwart over 8 de deur uit als ik niet werk, op werkdagen iets eerder en dat lukt ook (al heeft Sophie dan zo af en toe wel nog een halve boterham in de hand, wat kan zij treuzelen met haar ochtendboterham zeg)

Succes met de tijdmachinetjes!!

Hier valt het ook mee gelukkig (en dat met drie kinderen, eigenlijk best knap haha).
We staan wel om 06.00 uur op. Schrik niet, wij zijn daar aan gewend geraakt.
En om 7.20 uur vertrek ik, mijn vriend soms al eerder met de kinderen naar het kdv.
Gelukkig ontbijten mijn kinderen nog met een fles pap.... maar dat kan ook niet eeuwig duren natuurlijk whaha.
Groetjes, Noor

Terug
Bovenaan