Tijdverschil (leuk he....)

Wie vind dit idiote tijdverschil van een uur ook zo geweldig ???

Iedereen vind het helemaal geweldig, want ze kunnen een uur langer slapen.
Langer slapen ??? Mijn hele schema ligt door de war, en bij mij zijn ze nu al om 5 uur wakker ! Brenda lag vrolijk te kletsen om al effe over 5-en niet veel later lag zuslief van 6 het ABC te zingen. Ik heb het kunnen rekken tot kwart over 6 want toen werd het kletsen huilen.
Normaal gesproken kan ik om 7 uur mijn bed uit en krijgt ze rond half 8 de fles, nu zaten we dus kwart voor 7 al "klaar" beneden, en vervolgens rond kwart voor 8 storte ze totaal in, maar ja, 10 over acht moet ik mijn andere dochter naar school brengen, dus in bed leggen ging ook niet. Verder ben ik zo gaar als maar zijn kan, en voel ik een verkoudheid op komen.
Ggggggggggrrrrrrrrrrrrr, afschaffen dat tijdverschil wat mij betreft.

Geeuw, mama van Brenda (8 mnd)

heyhey

jep, ook ik was al een uur vroeger op met nathalia.
t is even alles omgooien met t schema, maar ja, dat is niet anders.

onze biologische klokjes hebben nog niet echt door dat t een uur later is. was ook al om 7 uur echt klaarwakker ipv 8 uur. zit nu al aangekleed en al en t is pas 9 uur pffff.

t schema vond ik gisteren wel even lastig, want nathalia zou of een uur later eten, ik moest haar om 7 uur al eten geven (nieuwe tijd dan he), dan zou ze eigenlijk normale tijd eten maar dan zou ze ook weer een uur eerder naar bed gaan. pffffff ingewikkeld hahahaha

ik heb gekozen voor de tussen weg. nathalia kreeg gisteren om half 8 nieuwe tijd te eten, en alles werd even half uurtje opgeschoven, vandaag zelfde verhaal maar ook dit moet nog een half uur verder opgeschoven worden in de loop van de week, zodat ze gewoon weer om 8 uur eet.

oh oh oh oh wat een gedoe zeg.
zoals je al zei afschaven die stomme wintertijd!!!!!!!
t ergste vind ik dan nog dat t zo vroeg donker word :(
en dat is een teken dat de winter er nu echt aankomt :(:( winterdip :(:(:( hahaha

liefs, do

Hoi,

Hier precies het zelfde het hele schema is door de war...
Nynke werd al om 4.00 wakkerheb er nog wel laten kletsen in bed en heb er om half 7 uit bed gehaald.
Daarna viel ze weer om 9.00 in slaap.
Wel vervelend hoor dat de klok een uur terug is gegaan hoop dat de kleine straks gewoon weer tot 7.00 slaapt.

liefs Zonnetje

hallo,

Tja gisterochtend zat ik ook lekker vroeg beneden op de bank. (  half 8, nieuwe tijd!!  )
Maar ik heb de hele dag een beetje gerekt en met de lunch had ik hem al weer op de goede tijd en  afgelopen nacht  zat hij alweer in het goede ritme. Dus vanmorgen kwam hij weer netjes om half 9
Alleen nu ik nog.
Ik lag vanmorgen om 6 uur al naar het plafon te kijken!
Ben je best moe en dan toch niet kunnen slapen,
Maar ik vind het feit dat het vroeger donker word, niet echt erg. Gezellig weer de kaarsjes aan enzo!
Maar ik kan niet wachten, dat ik weer wakker word van het warme zonnetje op mijn gezicht!

Groetjes suus

Tja, ipv een uurtje langer slapen heb je gewoon een uurtje langer dag. Hahah.
Onze meid was zondag ook gewoon op "haar" tijd wakker. Maar gedurende de dag kwamen we weer redelijk in ons schema. Vanmorgen ging het gelukkig ook goed.
Grappig dat zo'n uur nu veel meer klokkijk-gedoe oplevert dan voorheen.

Groetjes, Emmy

Hoi,

Sorry hier niet erg veel last van. Myrthe wordt nooit zelfde tijd wakker en gisteren was het dan wel 6.30u nieuwe tijd maar ze ging daarna wel weer gelijk slapen. Ze komt nooit voor 10u (oude tijd) haar bedje uit en nu dus ook niet.
Qua eten hebben we het allemaal een half uurtje verschoven dus ook daar kwamen we mee uit.
En vanmorgen was het 7.30u. Dus gelukkig niet veel problemen hier.....
Maar dat uurtje langer slapen, ken ik ook niet hoor....

Sterkte meiden,

Liefs Reneke

Ook hier roep ik om het hardst dat ze het af mogen schaffen!
Tijn en Emma waren gisteren allebie om 6 uur wakker. Ik heb ze nog even laten liggen en vervolgens bij ons in bed. Overdag niet zo heel veel last van. Ik heb Emma gewoon op de normale tijdstippen dus 7.30 uur, 9.30 uur, 12.00/12.30 uur, 16.00 uur. 17.30 uur eten gegeven, dat ging prima. Alleen wou ze om 17.30 uur heel graag naar bed (oude tijd natuurlijk al 18.30 uur, dus bedtijd) Toen hebben we een uur lang alles uit de kast gehaald om haar op te houden. Dat is gelukt.
Maar vanochtend was Tijn gewoon weer om 6.00 uur wakker (bah) hij gaat dan roepen en dus werd Emma ook wakker, heel jammer.
Vorig jaar heef Tijn het om 6.00 uur wakker worden volgehouden tot de klok weer verschoven werd, met af en toe een week er tussen dat hij wel een paar dagen uitsliep. Dus ben benieuwd hoe dat nu gaat.

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan