Tijdverschil (leuk he....)

Hoi hoi,

Ik heb nog niet echt veel last gehad van de wintertijd, Noa werd gelukkig gewoon normale tijd wakker, ze word bijna nooit huilend wakker dus toen ze zondag ietjes eerder was hebben we haar gewoon ffkes bij ons in bed gelegd en dat vond ze prima, vandaag gewoon om 8.00 (wintertijd) wakker!!!

Groetjes Chantal mama van Noa bijna 9 maanden alweer.

Gelukkig hier geen last van gehad, gewoon normale tijd wakker (dus een uurtje langer geslapen)!!

maar merkte wel dat ik de zondag een lange dag vond, was dan voor ons wel druk schema met 2 verjaardagen, maar goed.. die tijd hadden we ook wel nodig, maar ik was gisterenavond   wel gesloopt hoor! Kleintjes weer lekker in bed, en vanmorgen   om 07.00 ging de wekker weer om de oudste weer op tijd op school te hebben.

Tja.. het leven van moeders gaat niet altijd over rozen hé??

Groetjes,

Suus

hoihoi,

moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen last heb gehad van het uurtje verschil en zelfs ook nog heerlijk heb uitgeslapen.
de tip: breng ze naar opa en oma hihih

zonder dat we erbij na hadden gedacht hadden we een etentje gepland en zou elounda een nachtje bij opa en oma logeren. daar is ze netjes op haar oude tijd wakker geworden 7 uur (normaal rond 8) maar daar hadden wij dus geen last van
verder hebben we meteen de nieuwe tijden zoveel mogelijk aangehouden.
en op maandag (en dinsdag) moet ze er altijd al om 7 uur uit omdat ik haar dan wegbreng voordat ik naar mijn werk ga.

en woensdag zien we wel weer verder dan is het papa dag hihih dus zijn pakkie an hahah

groetjes en sterkte met de vroege vogeltjes

Terug
Bovenaan