Tijgeren, kruipen, optrekken...

En nog een topic.... sorry meiden!

Onze Tim is nu dus 9 maanden en tijgert nog niet, kruipt nog niet, trekt zich nog niet op, gaat nog niet staan.

Hoe zit dat bij jullie kids? Gevoelsmatig is Tim de enige die dit soort dingetjes nog helemaal niet kan. En dat terwijl hij 1 van de oudsten is....

Gr Ingrid

Ja hier dus allemaal wel!
Al kon onze oudste dat ook nog niet met 9mnd, ik vind ons meisje en zowiezo de kinderen hier op het forum erug snel, kan me voorstellen dat jou dat het gevoel geeft dat tim 'langzaam' is maar dat is echt niet zo.
Ik sta juist verbaasd dat het hier zo hard gaat, ben dat niet gewoon!!

Jorn is bijna 8 maanden en die kruipt niet hoor. er word ook niet getijgert... wel drukt ie zich soms achteruit als ie op de buik ligt, maar dat gebeurt sporarisch... Wel kan meneer zelf staan. als hij in de box zit, duurd het maar ff en dan staat ie.

ik zou me er niet al te druk over maken... misschien is hij straks heel snel met andere dingen....

Liefs

Hey,

Jochem kruipt ook nog niet wel poging er toe maar die slaagt keer op keer niet.
Wel tijgeren dat lukt hem aardig maar stel je er niet teveel van voor want het beperkt zich nog op en dicht rondom zijn speelkleed.
Optrekken is hier nog niet aan de orde hoor maak je er niet te druk om ieder kind ontwikkeld zichzelf in die dingen wanneer ie daar klaar voor is.....richtlijnen tja "leuk' dat ze er zijn maar wat het woord al zegt het is een richtlijn!!
Komt helemaal goed met jullie Tim!

liefs louise

Terug
Bovenaan