Tijgeren, kruipen, optrekken...

zou me er idd niet zo druk om maken alle kids ontwikkelen zich weer anders, zie ik aan al mijn 4 kids dus dat zal in jouw geval niet anders zijn voordatje het weet is het gedaan met de rust en dan zou je willen dat hij op 1 plekje bleef liggen hahah

Alicia is 8,5 maand en doet dat ook niet hoor!! 1 keer vind ze het leuk en dan vergeet ze t weer. Niet kruipen, tijgeren of optrekken. En aan de tafel zetten dat ze zelf vast moet houden laat ze zich vallen

Nou, maak je geen zorgen hoor, Micah is nu bijna 9 maanden en doet de meeste dingen ook nog niet. Tijgeren probeert hij een klein beetje, hij doet z'n knietjes onder zich en wiebelt heel hard heen en weer maar kruipen, nee hoor. En optrekken en staan helemaal nog niet. Komt allemaal vanzelf wel, voor je het weet kunnen ze het en idd wat Nicole zegt, dan moet je ogen in je achterhoofd hebben. Geniet er nog maar even van hahaha ;)

Connor tijgert nog achteruit en kruip ook nog niet hoor! Optrekken deed ie vandaag voor t eerst, zonder veel succes nog overigens :)
Joh, tijd zat, Tim zijn tijd komt vanzelf!

Het is idd wat nicole zegt ogen in je achter hoofd. Heb hier een snelle Jelle, kruipt heel graag naar de kattenbakjes en weet al dat het niet mag, z'n koppie spreekt boekdelen.
Fedde zijn hoofd heeft al onder de bulten en plekken gezeten van het vallen, omdat hij overal langs moest staan. Nu kan hij gelukkig ook weer gaan zitten.

Geen zorgen en geniet!!!!

Terug
Bovenaan