Tijgeren of kruipen

Hej,

Linde kruipt niet op handen en knieën, z is 17 mei 1 jaar geworden. Ze wipt op haar bips de kamer door, echt supertechniek. Handjes in de lucht en: hops, hops, als een konijntje hopt ze overal snel naar toe. Maar ze is begonnen met staan en het lopen zit er aan te komen. Volgens een vriendin die wijkverpleegkundige is, is het wel goed om het kruipen te stimuleren. Maar weet je wat het is: die kindjes hebben nu eenmaal 'hun eigen ding' ontdekt. En als dat snel genoeg gaat en bevalt, willen ze gewoon niet wat anders doen! Ik heb het zelfs voorgedaan, kruip voor haar uit. Lachen hoor, ze vindt het allemaal erg gezellig, maar ze hopst gewoon op d'r billen. Klaar! Ha,ha,ha. Als je maar vooruit komt.... liefs Pippi

Hej!
Ha,ha,ha, ja in gedachten zet ik wel eens lange oortjes op haar koppie!!! Ha,ha,ha. Eh... ja dat stimuleren, daar bedoelde mijn vriendin mee, echt voordoen. Dat heb ik ook gedaan, en ze vind het erg leuk en vrolijk enzo, maar die bips hopst gewoon het beste! Ik heb ook de armen en benen van haar gepakt en een beetje geduwd en verzet, maar ook dat geeft de slappe hiklach bij Linde maar verder geen lampje hoor die gaat branden. Ik heb dus nu ook zoiets van: laat maar. Ze komt overal en binnenkort loopt ze los. Het is niet anders. Liefs Pippi

Terug
Bovenaan