Hier afgelopen maandag de verjaardag gehad van onze boys. Machtig zeg, wat vliegt de tijd! Alweer 2 jaar. En ja ik herken dat opstandige wel, 2x hahaha.
Maar ze kunnen ook zoooo lief zijn, dan smelt mijn moederhart....... Laatst was Joshua wat verdrietig omdat hij papa weg hoorde gaan, was net 5uur s'morgens, dus ik er even heen, Aäron ook wakker, heb Joshua even getroost en gezegd dat hij nog maar even moest gaan slapen. Maar hij bleef wat verdrietig, Aäron kwam toen heel dichtbij Joshua staan en klopt hem heel lief op zijn rugje en wou hem kusjes geven, toen was het verdriet van Joshua zo over en hebben ze nog weer heerlijk geslapen, en mama ook, hahaha.
Het praten gaat ook steeds beter, ik begrijp ze eigenlijk altid wel..... maar ja ik ben er ook altijd bij. Op hun verjaardag was er nog iemand die in het inderwijs zit en die vond dat ze zo goed konden spelen. Ze kunnen zich gelukkig heel goed zelf vermaken. Verder gaat alles hier zijn gangetje. Ik geniet elke dag met volle teugen van mijn mannen!