tikibad

@ Moeke, ik weet het niet zeker, maar volgens mij staat me er iets van bij dat er inderdaad in het tikibad bij sommige glijbanen verbodenbordjes staan. Of zwangere vrouwen daar bij zitten weet ik niet.

Groetjes, Marisa

@ Reisa: Misschien even ter verduidelijking. Zoals ik al zei: 'in hoeverre dit schadelijk is van die paar glijbanen weet ik niet'. Dat geeft aan dat ik die theorie niet ondersteun.

Dat begrijp ik! :)

Maar het is alleen al fijn om te bubbelen en gewoon te zwemmen, mocht het niet kunnen/mogen.
Aangezien ik zelf dus twijfel, zal ik ookniet van al die glijbanen af glijden, zonder er zeker van te zijn dat het kan!

Thanks!

Marisa7 ik hoop dat je mijn opmerking niet vervelend vond, dat was frustratie over het antwoord stress is (ook) niet goed voor je kindje. Iets wat ik hier op de site vaak lees. Maar  wat eigenlijk los staat van dit onderwerp.
Laatst las ik dat iemand maar moest vragen aan de gyn. of ze 2 weken eerder een keizersnee kon krijgen, want 2 weken stress is ook niet goed voor de baby. Dan denk  ik, dat meen je niet.  Langdurige stress is niet goed, maar zoals ik al schreef soms  niet te vermijden. Een baby 2 weken te vroeg  geboren laten worden  lijkt  me echt geen  goede oplossing omdat iemand zich zorgen maakt.

Terug
Bovenaan