Tim is geboren!!!!

Gefeliciteerd, wat heerlijk dat je kleine mannetje er al is. Ik hoop dat jij snel zult herstellen van je zwangerschap en vlotte bevalling!!! En laat het grote genieten maar beginnen!!

Groetjes Anne

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

@MJ: onze kleine man woog 3010 gram. 30 Gram lichter dan zijn broer 5 jaar geleden, maar die kwam met 39 weken.

Op dit moment gaat het hartstikke goed met me. Ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden gewoon kunnen slapen! Heerlijk!!!! Ik moet me de komende tijd gewoon echt koest houden en hopen dat de klachten niet alsnog komen opzetten, zoals bij de eerste.

Tim is een heerlijk tevreden en makkelijk kereltje. We genieten echt volop!

Meiden, allemaal heel veel sterkte met de laatste loodjes en ik ben benieuwd wie volgt! Het ijs is gebroken, zou ik zeggen!

Liefs
Ingrid

Hey Ingrid,
Dat is een heel mooi gewicht met 37wk!!
Fijn dat je lekker hebt geslapen en dat tim het zo goed doet!!
Denk aan jezelf, rust lekker uit en vooral, geniet ervan!!
Volgen doen we allemaal hoor,,whaha en ondanks dat ik eerder uitgeteld was ben ik blij als ze nog ff blijft zitten ;-) zou het nl erg fijn vinden als ze ook zo'n mooi gewicht heeft voor ze komt!!

Liefs MJ

Wowie gefeliciteerd! Ik zag dat je tegelijk met mij was uitgerekend!! Oo t is al zo spannend en jij hebt je kleintje al! Heerlijk. Geniet ervan en hopelijk mag ook ik snel op de lijst met een geboren zoontje!!

Liefs tamjo

@ MJ: snap dat je graag hebt dat ze nog even blijft zitten. Dit geboortegewicht is zeker netjes bij 37 weken. Hij was nu 90 gram afgevallen, dus dat is ook netjes. Hij drinkt al zijn flesjes leeg, en zelfs al een extra, en kan zich goed op temperatuur houden. Kortom, het is gewoon goed dat ie er al is! Het heeft echt zo mogen zijn!

Terug
Bovenaan