Nou even update over ons avondje samen!
Ik moest zaterdag gewoon werken, laat thuis, dus snel omkleden en op naar Utrecht.
We waren daar om 19:15uur, maar moesten nog wel iets eten, dat werd heel romantisch de Burger King op het station (best lekker hoor!!!).
Dus om iets voor 20:00uur zaten we op ons plekje in het theater, en het was echt heel leuk. We hadden prima plaatsen en de musical viel 100% mee, klinkt misschien raar maar ik had de kaartjes voor mijn verjaardag gehad en had ze anders niet zelf gekocht omdat de musical me niet zo aansprak.
Dus een top-avond gehad, even wat gedronken in de "disco" van het theater , maar daar was een hoog gehalte aan "apparte" mensen die massaal de dansvloer opgingen. Mijn avondje was toen wel voorbij+ik was erg moe.
Lekker uitgeslapen vanmorgen, al was ik om 07:00uur gewoon wakker maar het idee dat ik er voor niemand uit moest was genoeg om weer lekker te gaan slapen.
Helaas had Linde oma 's nacht wakker gehouden en was er 's morgens ook weer vroeg, oma minder blij maar ze mag gelukkig toch nog vaker komen logeren!
Nou dat was ons weekendje, door vervelende dingen op mijn werk ben ik helemaal op, vanmiddag geslapen en ga er zometeen ook vroeg in.
Ik hoop dat alles snel weer lekker loopt en ik ook mezelf weer kan zijn, nu beïnvloed het ook mijn privé-leven en dat wil ik gewoon niet.
groetjes Daniëlle.