Timing

Tja lastig je een advies te geven maar mijn mening is: begin zodra je getrouwd bent. Ik heb dat ook gedaan en ik was erg blij dat ik in mn jurk paste, dat ik me topfit voelde en een borreltje kon drinken! Ook kon ik me voor de bruiloft echt op de bruiloft storten en die dag was zo speciaal voor mij, aangezien ik maar 1 keer wil trouwen in mn leven.

Ik was (gelukkig) meteen na de bruiloft zwanger, helaas geen garantie want voor baby nummero 2 al 11 maanden aan de klus. Maar als je al zolang een kinderwens hebt, moet je keuzes maken. Of je loopt het risico dat je dan zwanger bent en misschien misselijk bent, je dan dus niet mag lijnen (indien nodig ;-)) of niet mag zonnen(banken), niet mag drinken etc etc offff je wacht nog heel even tot NA de dag.
Up to you!

Idd lastig, ik ben (nog) niet getrouwd, willen het ooit wel maar hebben er nu niet genoeg geld voor (bouwen eerst aan onze toekomst; een huis!!) en het lijkt me mooi om te trouwen met onze kindjes erbij.. en ik zou ook zeker niet zwanger willen trouwen, (wat charlotje ook al schrijft) Een kindje krijg je idd die plan je niet! Maar goed je schrijft dat je al gestopt met de pil dus ik hoop dat je wanneer je dat wil snel zwanger bent!

Succes met je beslissing! En geniet van je dag!!

Terug
Bovenaan