timothy is nu 10 maanden en heeft nog maar 2 tandjes zijn er meer met zo wijnig tandjes en nog een

Anne had met 10 maanden ook 2 tandjes. Nu is ze bijna een jaar en heeft er in 2,5 week tijd 4 tanden bij gekregen. Dat ze geen tandjes hebben met hun eerste verjaardag komt vaker voor, maar voordat ze 2 jaar zijn moet er wel iets doorgekomen zijn. Er staat dus 24 maanden voor.

mijn nichtje kreeg eerste tand met 14maanden, maar daarna ging t als een stoomtrein en ze zit 2 mnd later al op 6!
Jaap kreeg eerste 2 tandjes tegelijk met 6mnd en nu zitten er 2 aan te komen, al week of 2. Hij is nu 10mnd. Ik maak me er helemaal geen zorgen om, vind die 2 ondertandjes ook wel lekker eigenwijs staan, haha.
Groetjes mira

mijn kind is 10 ½ maand en daar is zondag zijn eerste tandje doorgekomen

Ilyas is ook 10 maanden en heeft er ook maar 2.

Mijnoudste was ook een beetje langzaam daarmee. zal wel goedkomen.

hoi meis, mijn kleine man heeft sinds 2 weekjes een tandje in de groei, hij is nu 8,5 maand. En die tandjes komen van zelf wel.....

groetjes Irina

hai,

Zou me geen zorgen maken. Kyran - de helft van mijn tweeling - is net 1 geworden en heeft nog geen enkele tand!
Isis - de andere helft - heeft er 4! De eerste tand had ze met 9 maanden.

groetjes,
Lara
mv Kyran & Isis, 1-12-2006

Mijn dochter is ruim 8 maanden en heeft nog geen enkel pareltje in haar mond.

hoi naomy is 8/5 maand en heeft er 7 met 4 maand al 4 ieder kindje is verschilend en ze komen vanzelf zo jong is ook niks met zo veel tande liefs carola

Terug
Bovenaan