tineke 240

quote: tineke240 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2008 11:39:44'));

hoi wynni,

mijn zoon is nu 2 jaar en 8 maanden en zelf ben ik nu 25. 08-02-1983
aanstaande donderdag heb ik de echo ik laat het je maandag weten hoe of wat.
we hebben wel een hoop gemeen, vind het erg leuk.

groetjes tineke

hoi wynie,

nou mijn echo was echt geweldig ik heb een gezond maar ook zeer actief kind.
de echo heeft echt een half uur geduurd om maar een goeie nekplooimeting te kunnen doenze had me wel 6 keer gevraagd of ik wilde hoesten in de hoop dat hij dan goed zou komen te liggenze heeft een binnewaartse echo geprobeerd maar dat kon al niet meer want mijn baarmoeder was al te groot, daarna heeft ze het weer geprobeerd en toen vroeg ze of ik bijna op mijn buik wilde liggen en toen weer terug rollen in de hoop dat hij goed mee zou rollen dat lukte eerst ook niet en toen zij ze dat als het nog steeds niet zou lukken dat ik dan moest gaan lopen in de hoop dat hij in slaap zou vallen dat is gelukkig niet nodig geweest mijn kans op een kind met down syndroom is 1:19.000 en op een kind met andere chromosoom afwijking is 1:30.000 en de nekplooi heeft een dikte van 2.1 mm dus alles was goed het kind had een goeie haractie en goeie maag en blaasvulling.
ik heb geprobeert een echo foto in te voegen maar dat lukte niet dus ik heb een vraag aan je zit jij ook op hyves?

groetjes tineke

ha tineke, helaas heb geen hyves...
ben daar niet zo van.
maar dat ws wel een circus wat je hebt meegemaakt dan!
maar goed dat je weet waarvoor het is, anders zou je bijna denken dat je in de mailing genomen werdt, haha...
maar goed, gelukkig ziet alles er goed uit, en dat is toch het belangrijkste!!!
ik vind het wel erg lang duren hoor voordat ik een x het hartje hoor, nog 12 dgn wachten, spannend!!! ben je al een beetje aan het shoppen, of heb je niets op je verlanglijstje staan???
groetjes

hoi wynie,

ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik alle baby kleertjes van mijn zoon bewaard heb en dat ik dat ga gebruiken net zo als de al het speelgoed en ook het kinderkamertjes dus echt veel shoppen doe ik nu nog niet.
maar als straks blijkt dat het een meisje wordt denk ik wel dat ik meer meisjes spullen zal gaan kopen. ik vind het wel leuk als ze na de geboorte ook een meisjespakje aan zal hebben.
en wat betreft het hartje die moet ik ook nog steeds horen ik heb alleen geen idee wanneer dat gaat gebeuren?

groetjes tineke

he tineke, qua kleertjes koop ik ook niet veel, heb wel al weer veel cadeau gekregen, maar als het en meisje wordt koop ik zeker iets roze!
wel heb ik een draagzak gekocht, ie ook als hangmatje in de box gebruikt kan worden!
ook wil ik dit keer een wieg, een eel lekkere stoel op de babykamer!ga nu borstvoeding geven, dus oon zo'n voedingskussen heb ik op de beurs gekocht.
en ik wil graag een doomoo,lijkt me ideaal. heb ook nog een plankje voor de kinderwagen nodig, en als het een meisje wordt wil ik graag rose bekleding, best veel he!

hoi wynie,

ik zou ook wel zo'n lekkere stoel voor in de baby kamer willen ik gaf namenlijk de nachtvoedingen in bed en viel daarbij altijd in slaap (maar voor een uurtje hoor) en ik zou dan inderdaad ook meer kleur willen in het kamertje en ik weet nog niet of ik sta plaatje voor aan de wagen haal of een nieuwe koop je weet wel zo'n dubbele ik heb namenlijk een esprit kinderwagen en ik weet niet of er wel zo'n plaatje op past, wordt misschien tijd dat ik daarvoor ga kijken.

groetjes tineke

grappig hoor, ik ben juist ij mijn zoontje op en klapstoel gaan zitten met de nachtvoedingen, omdat ik ook in slaap viel, en dit toch wel eng vond!!!   het wiegje heb ik inmiddels aangeschaft, en de doomoo hoef ik niet meer, denk niet dat er veel meer waarde aanzit dan een gewoon wippertje...
jij succes met het uitzoeken van een plankje!

Terug
Bovenaan