Tip: betaalbare positiekleding

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben helemaal blij: omdat ik zo ondertussen zelfs uit mijn oude positie kleding (van vorige zwangerschap) groei ben ik opzoek gegaan naar nieuwe kleding, maar wat een shok al die prijzen: niet betaalbaar voor een studente en gewoon zonde voor die paar maanden!
Nou heb ik net op internet gezocht en ben op een leuke site gekomen met positie mode "outlett". Ze hebben hier ook nog een leuke aktie van drie voor de prijs van twee!
Nu heb ik drie broeken besteld voor nog geen 50,-euro in totaal
Das nog eens beter dan 50,- voor een!!!

De website is: www.mooiverpakt.nl

Zodra ik de bestelling binnen heb zal ik jullie laten weten hoe de kleding en service mij bevallen zijn!

Liefs Nika

kijk dat zijn leukere prijzen!
Het is inderdaad te duur voor woorden en slechte kwaliteit vind ik vaak!

Het is echt een leuk betaalbare site ik ga er zeker het nodige bestellen.

Gr Angelique

het ziet er leuk en goedkoop uit, maar alleen jammer dat je je geld niet terug kan krijgen als het niet past. Je kan alleen ruilen en dat vind ik wel een groot risico. Ze hebben namelijk niet overal alle maten van en je moet toch eerst even goed passen.
Tilburg is voor mij ook te ver weg om te gaan passen.

Wehkamp (even als voorbeeld) heeft dat beter geregeld.

gr,
Sabine

Via hm.com kun je tegenwoordig ook kleding bestellen. Ook positiekleding.
Je krijgt het dan thuis geleverd en als het niet past, kun je het in de winkel ruilen of terugbrengen. Er zitten ook heel veel leuke dingen tussen!!

Je hebt ook een outlet van miss etam in een paar steden!
Daar heb ik ook altijd mijn kleding gehaald...heel erg betaalbaar!

Hier nog 2 websites waar ik onlangs besteld hebt. Ze zijn snel met leveren na betaling, verkopen nieuw en tweedehands (wat er nog erg goed uitziet). En hebben nu (regelmatig trouwens) leuke aanbiedingen.

http://www.fashion4mamas.nl

http://www.sonneschijn.nl

Syl

JAAAAAAA, mn broeken zijn binnen!!!
Echt super; vind ze heel leuk en ze zitten HEERLIJK!!!

Echt een goede koop en over de service niet te klagen!

Enigste min puntje; had een bezorgadres opgegeven en ze hebben het naar mijn huis gestuurd (waar ik dus haast nooit ben). Had na het eerste "niet thuis"  briefje van de post maar een briefje opgehangen dat ze het maar bij de buren af moesten geven, en dat is dan ook gebeurd (dus niet zo'n groot probleem).

Dus als iemand leuke & betaalbare positie kleding zoekt dan kan ik deze site echt aanbevelen!

Liefs NIka

Terug
Bovenaan