Tip: betaalbare positiekleding

heeeee beterzzzz!! fijn dat alles goed is gekomen het is toch wel belangrijk hoor lekker zittende kleren en toch nog leuk eruit zien tijdens je zwangerschap.

Ik zit op kantoor en heb regelmatig mensen daar dus ja die eeuwige joggingsbroek die ik lekker thuis aan heb kan daar niet ben ik bang.   Ik bewaar straks maar de dingen die mooi gebleven zijn (want ook genoeg dingen die echt versleten zijn!) en die stop in een doos voor misschien een volgende (zal je zien dat ik dan een hele andere maat heb maar goed dat zien we dan wel weer)

Trouwens nog geshopt voor een mooie broek omdat mijn familie een soort van familiedag heeft vandaag (vandaar dat ik zo vroeg op ben vandaag haha) en echt waar ik was het helemaal zat! ik had 7 broeken aangehad en kreeg die toch niet over mijn heupen heen (ze zijn ook flink dat geef ik toe haha) dus ik helemaal buiten adem daar een glaasje water gekregen in de winkel komt ze op den duur met een mooie broek aan die meteen paste maar natuurlijk wel weer een aardige prijs, nou ik zal je zeggen al had ie 200 euro gekost ik had hem waarschijnlijk toch meegepakt (zou dat een strategie zijn van die winkels?? hihi)

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2007 09:37:21'));

heeeee beterzzzz!! fijn dat alles goed is gekomen het is toch wel belangrijk hoor lekker zittende kleren en toch nog leuk eruit zien tijdens je zwangerschap.

Ik zit op kantoor en heb regelmatig mensen daar dus ja die eeuwige joggingsbroek die ik lekker thuis aan heb kan daar niet ben ik bang.   Ik bewaar straks maar de dingen die mooi gebleven zijn (want ook genoeg dingen die echt versleten zijn!) en die stop in een doos voor misschien een volgende (zal je zien dat ik dan een hele andere maat heb maar goed dat zien we dan wel weer)

Trouwens nog geshopt voor een mooie broek omdat mijn familie een soort van familiedag heeft vandaag (vandaar dat ik zo vroeg op ben vandaag haha) en echt waar ik was het helemaal zat! ik had 7 broeken aangehad en kreeg die toch niet over mijn heupen heen (ze zijn ook flink dat geef ik toe haha) dus ik helemaal buiten adem daar een glaasje water gekregen in de winkel komt ze op den duur met een mooie broek aan die meteen paste maar natuurlijk wel weer een aardige prijs, nou ik zal je zeggen al had ie 200 euro gekost ik had hem waarschijnlijk toch meegepakt (zou dat een strategie zijn van die winkels?? hihi)

Ja, idd beter: voel me eindelijk weer een beetje mezelf in deze broeken (zo frustrerend als je het idee hebt dat je er niet (als jezelf) uitziet, er verandert al genoeg aan je lichaam.

Fijn dat je uiteindelijk nog een mooie broek hebt gevonden en denk idd dat dat is waar die winkels op spelen: je eerst helemaal down laten voelen door slecht passende broeken te geven en dan met een perfect (en prijzig) pronk stuk aankomen... (zwangere vrouwen met al die hormonen door hun lichaam zijn toch een makkelijk doelwit, kijk maar eens naar al die schattige onbetaalbare baby kleertjes)

Heb gisteren trouwens weer een meevaller gehad: mocht bij een vrouwtje (kennis van mn moeder) een maxi-cosie voor NIX ophalen; blijkt een onwijs mooi ding met koeienprint te zijn en kreeg er ook nog ff twee vuilniszakken vol met schattige (bijna nieuwe) baby kleertjes erbij! Hoop nu alleen dat mn kleine een meid is want het meeste was roze. Verder had ze er ook nog een paar wagenzakken bijgedaan en twee metalen kruiken (ben ik heel blij mee want die dingen zijn duur!)

Wat een mazzel he!? Had een groot boeket bloemen meegenomen maar had toch nog het gevoel dat dat erg weinig was om terug te geven... Tja, ze wilde er zelf nix voor hebben.... Moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel heel goed kan gebruiken: er blijft niet zoveel over als je alles van een studiefinanciering en part time inkomen van vriend moet doen en dan moet ik ook nog mn studie boeken aanschaffen!    

Veel plezier op dat feesje!
Liefs Nika

Gaaf man, ja een mazzelaar kan je allemaal wel eens gebruiken, helemaal met studiefinanciering, zoiezo kunnen tweedehands spullen nog een leuk tweede leven hebben hoor, wij hebben ons kamertje ook tweedehands, ik vond 1500 euro voor een kamer gewoon belachelijk, misschien ben ik wat cheap haha maar voor zo'n korte periode en zo weinig te lijden, misschien had het anders geweest als ik er 4 had gewild ofzo dan had je een echte kamer gehad voor alle 4 de kids maar ben al zo blij met 1 mocht er ooit eentje bijkomen is dat al heel wat.

Je hebt ook zulke leuke dingen op marktplaats! Mijn tante komt vandaag al haar spulletjes afgeven ze wilde ervan af en anders gooide ze het weg, ik zei geef maar hier ik kijk wel wat ik ervan kan gebruiken, ik heb zoiezo veel dingen dubbel nodig voor de tweede babykamer op kantoor. Zodat ik niet steeds met alles op en neer hoef te sjouwen. Wel beetje luxeprobleem natuurlijk snap ik ook wel maar ben blij met de dingen die ik krijg...dat ze niets bewaart snap ik niet (NOG niet moet ik erbij zeggen) ik ben echt bewaarmonster, heel sentimenteel, maar wie weet ben ik het over een paar jaar ook zat en ruim ik alles op haha

ik heb nu ondertussen 4 truitjes en een buikband besteld bij neckerman gewoon topjes en shirtje van 10 euro... normaal koop ik ook geen leuke blouse van 30 euro dus nu ook niet.. .heb alleen een soort tuniekje die ik ook als jurkje met legging eronder kan doen gekocht toen ik 3 maand was die 27 euro was nou dat ding is helemaal vaal en lelijk....

en toevallig dat broekenprobleem heb ik ook .. ( mijn zus is zelfde dag uitgerekend als mij en haar eigen broeken nog aan) ik vind t te strak niet fijn zitten op het midden vd dag... en hele tijd in joggingbroek vind ik ook niks .. had een hele mooie zamgerschapsbroek van 40 euro gekocht ( aanbieding van 80 na 40 ) in een dure zwangerschapswinkel ma met 2 x dragen scheurde hele band uit en vind zon dikke band aan de broek niet zo fijn .....en heb ik bij c&a 1 broek van 30 euro gehaald en och die zit zo lekker dat ik hem het liefst hele week aan wil :p

en toevallig vrijdag een broek bij h&m gekocht ( geen zwangerschapsbroek) met elastieken rand een soort sportieve broek hij zat zo lekker :p en rand onder mn buik dus die heb ik maar meegenomen nu met dit warme weer wissel je toch wat vaker van kleding....

verder heb ik veel shirtjes voor 3 a6 euro bij zeeman gekocht ga ik strax wel weer lekker shoppen HAHA om mn kast weer goed gevuld t ekrijgen heb er bijna niks meer inliggen haha

liefs miranda
34wk

Terug
Bovenaan