Tip (ik vond hem erg handig)

Hoi allemaal.

Ik kreeg de tip van een vriendin om een pakje melk te kopen voor de baby. Stel dat de borstvoeding niet lukt en je zit bijv in het weekend of de nacht. Dan heb je wat in huis. Is heel vervelend als je kindje honger heeft en de borst geeft niks.
Vond het zelf erggg handig, dus heb vandaag een pakje gehaald.
Wij hebben nu niet even in de buurt in winkel of apotheek zitten. Dus vond hem wel handig

xxxxx

Wij hebben van de week juist op cursus te horen gekregen dat niet te doen. Men is te snel geneigd om andere voeding te pakken waardoor eventuele trage bv nog minder op gang komt.
Tja het is maar net waar je je prettig bij voelt. Ik heb nu met 29+3 al aardig lekkende borsten en ook al zegt dat niets voor de bv ik denk dat het wel goed komt :)

Dat hadden wij dus bij onze dochter. Na een hele nacht huilen en steds weer aanleggen waren we alledrie helemaal stuk. (en vooral mijn tepels haha) De kraamhulp heeft haar wat water gegeven en snel wat flesvoeding gehaald. Vanaf toen heeft onze dame geen fles meer overgeslagen hihi.

Ik ga het nu niet eens proberen. Ik moet nog spenen en flesvoeding halen, maar ik ga de bv niet eens proberen. Heb er geen zin, vind het niks en wil mn lichaam straks weer terug! Klinkt misschien wel egoïstisch maar het is gewoon niks voor mij. Dat gesabbel kan heel mooi zijn, maar ik hou er niet van. Sorry voor de dames die fan zijn en het wel gaan doen, maar ik ben het dus niet. Hier een flesvoedingfan haha! Ik schaamde eer eerst ook nog wel voor, vooral omdat mn schoonfam erg van de bv is, maar ik heb voor mezelf en mn kind gekozen en voor ons is flesvoeding het beste.

Maar het is idd een zeer goede tip en gaat de bv wel goed dan kun je het op marktplaats verkopen!

Liefs ciomama

Ik vind het een goed advies! Zelf heb ik dus het advies van de dames van de cursus opgevolgd bij mn dochter en had ik niks in huis. Gevolg....een baby die de hele nacht heeft gehuild! Ik zou het dus zeker in huis halen!! Geloof me, je wilt geen baby van 1 dag oud die de hele nacht ligt te huilen! Volgens de vk kunnen ze dan nog geen honger hebben, nou dat had mijn dochter wel! Ze heeft sindsdien geen fles meer laten staan hihi.

Ik ga het deze keer niet eens proberen dus ik ga binnenkort even shoppen voor nieuwe spenen, flessen etc.

Enne..baby's waar de bv wel lukt, maar niet erg soepel gaat gebruiken ook flesvoeding. Gebruik je het niet, verkoop je het op marktplaats..

Liefs ciomama

Hmm, stomme laptop!! 1e reactie werd niet geplaatst, na de reactie van Aviya een nieuwe geschreven en nu staan er dus allebei! Nou ja, is het iig duidelijk haha.

Ben het helemaal met bovenstaande eens! Heb bij mijn eerste BV gegeven, na een flinke ontsteking hing mijn tepel aan een draadje vast, heb met mijzelf afgesproken dit noooooit weer te doen...inmiddels mijn vierde opkomst.... doe mij maar gewoon Friso! Ik heb 3 top kinderen alle 3 in blakende gezondheid!!!

ook hier huilende baby gehad, vanaf nacht 1
ze zeggen dat dat niet kon maar ze had echt honger.
nu is er bij nood altijd een nood-apotheek los hoor
maar zeker een pak in huis is geen zonde

ik ga er dit keer niet aan beginnen en neem mijn flesjes en voeding mee naar het zotel
en als ze overkrampt en veel bij de fles huilt en krampjes heeft ga ik direct over op speciaal voeding. met Mara te lang mee gewacht omdat cb en ha ons niet hielpen.
Aangezien ik nu al de hele 9mnd uit de running ben wil ik zo snel mogelijk weer fit zijn en voor mijn meiden zorgen.

TIP: koop niet al te veel flesjes, eerst kijken wanneer je ze nodig hebt en dan kijken welke je kleintje wil. Mijn meid wou niet advantage, tiimmietoppee, nuby enz. alleen difrax en die had ik nou net niet in huis. Gaat anders zoveel geld in zitten.

Nou, zojuist net naar de Kruidvat gerend want had opeens de drang om melk in huis te hebben na dit gelezen te hebben hahaha hoezo nesteldrang !?!?! haha
Er zijn aardig wat allergieen in de familie, dus ik wil geen koemelk geven ! Dus heb van nutrilon de h.a. 1 gekocht ;) dacht dan heb ik dat in ieder geval in huis voor het geval dat !!!! Ik ben wel van plan bv te proberen, maar ja in geval van nood kan ik iig dit gebruiken ;)
verder meteen ook maar pampers, zwitsal flessen etc gekocht hahahah
Het moest opeens voor mijn gevoel, dus meteen maar gedaan !

Terug
Bovenaan