Tip (ik vond hem erg handig)

ik heb met de eerste ook bv geprobeerd, na 2 weken huilen, zere borsten, geen tevreden baby en een man die elke dag op zn kop kreeg van mij, zijn we overgestapt op de fles. hij word over 2 weken 2 jaar en is een hele gezonde knaap dus ben van mening dat flesvoeding net zo goed is. ik ga bij mn tweede wel bv proberen, maar haal wel een fles en melk in huis, want ga niet weer liggen klooien met tieten hahaha!!

Hoi, koop nu geen bus voeding, maar gewoon de kant en klare voeding. Is 1 pakje en heb je genoeg aan voor een nacht/dag. Daarna kan je zo een pot halen. Een pot is daarbij ook nog erg duur. Zo'n pakje valt alles mee.

xx yvonne

Ik heb bij mn 1ste en 2de ook een pakje nutrilon in huis gehaald voordat ik bevallen was,ik dacht bij mezelf:stel dat ik op zondag ga bevallen dan kan je niet zomaar even naar de winkel om melk,nu bij de 3de heb ik er nog niet eens aan gedacht om te halen,ga het niet doen ook,maar dat komt ook omdat bij mij de bv bij alle 2 al de volgende dag na de bevalling helemaal op gang was dus ga er vanuit dat nou niet anders gaat.maar bij de 1ste is alles nieuw en weet je niet van te voren hoe het gaat natuurlijk.
liefs jootje

@ lieloe, humor!! Het is omdat ik al een pakje heb anders was ik nu ook hobbelend naar de kruidvat gegaan :)

Nog een tip dan maar...Als je je aanmeld bij de site van Friso en/of Nutrilon voor de nieuwsbrief krijg je gratis proefverpakking melk thuis gestuurd. Ik weet niet of ze de actie nog hebben maar daar door heb ik een aantal pakjes hier staan nu. Heb je en de zekerheid en het kost je ook weer minder. Want het is al duur genoeg lijkt mij!

En ik vind het een super handige tip!

Groetjes, Nelie

En het allerbelangrijkste! volg je gevoel!
denk jij dat je kind honger heeft of dat het niet lukt of je voelt je er niet prettig bij dan gewoon niet doen die bv

je wordt bedolven onder folders en acties van pro-bv maar het is toch echt jouw keuze en alle kindjes zonder bv zijn net zo gezond!

ik heb bij de vk al gezegd dat ik het niet ga proberen en is geen probleem maar ik ken verhalen dat ze in het ziekenhuis of de vk of de kraamhulp er over door blijven zagen. Niet onzeker van worden, het is jouw lijf en jouw kind

Terug
Bovenaan