tip tegen zweet matrasje

heb idd ook de po gekregen... ligt in de tas onder het bed... blijf hoop houden dat ik hem niet hoef te gebruiken...

de 1 gebruikt em niet en de ander zweert bij zo'n ding... persoonlijk moet ik er niks van hebben...

maar als ik niet meer naar de wc kan lopen is zo'n ding toch wel makkelijk denk ik

heb hier ook een po liggen maar heb het ook nog nooit hoeven te gebruiken begreep ook niet goed waar het voor nodig is. mijn zoontje van 8 heeft acht klossen naar de auto getild, lief he want ik mag niet tillen met mijn dikke buik van hem en savonds heeft hij zijn vader geholpen met het bed op klossen zetten. het in en uitstappen uit bed gaat nu wel een stuk makkelijker hoor.

De po is toch bedoeld om de placenta mee op te vangen? Dat hebben ze mij tenminste verteld bij de thuiszorgwinkel.

Het matrasje heb ik er niet opgelegd maar een hele hoes om de matras gedaan. Ik ga er vannacht voor het eerst op slapen maar heb wel de molton en het hoeslaken daaroverheen gedaan. Het bed staat omhoog. ( kan er bijna niet inkomen, hebben jullie dat ook?) Maar hopelijk kunnen ze er snel weer onderuit. Vind het helemaal niks.

Terug
Bovenaan