Tip van VK om weeën op te wekken!

Toch even iets uit de wereld helpen. Stond namelijk eens in een babytijdschrift...Het heeft absoluut geen zin om tonic oid te eten/drinken....Er zit idd kinine in, n stof wat vroeger werd gebruikt om de boel aan de gang te krijgen. In die drankjes en t hart van n ananas zit ook kinine, maar die hoeveelheid is zo te verwaarlozen dat t tegenwoordig echt niks uit zal halen! Normaal zegt n vk die bakerpraatjes wel, omdat veel moeders er wel in willen geloven en t toch proberen, maar normaal zegt ze er dan ook bij dat t zinloos is. Wat ik heb gehoord is de enige manier om te boel aan de gang te krijgen (als t idd al beetje week enzo is) is door seks te hebben.

Iedereen toch veel succes en wie weet helpt t toch...

hallo allemaal,

nog even een tip,
wat het aller aller beste werkt is rust!!! rust in huis, rust in je koppie enz enz!!
dus zorg dat alles morgen in huis is voor de pasen, het huis schoon is zolas je wil en alles klaar ligt voor de baby. alles in huis in orde, man vrij?? dus wat staat er nog tegen????

ben jaren kraam verzorgster geweest en bijvoorbeeld bij schippers vrouwen, vrouwen van zeemannen, werkt dat bijna altijd!! huis op orde man thuis, rust (en misschien ook wel die seks die ze al weken niet gehad hebben, man op zee!!)
die baby's worden bijna altijd geboren in de vrije dagen van de man!!!

dus geniet van het mooie weer en rust!!!
kan geen kwaad toch!!!!
succes!!!!!!

Hee meiden!

Thanx voor jullie reacties allemaal!! Er is nog niks echt begonnen hoor, gister een hele fles Tonic op na het strippen, haha!

Een vriendin zei me dat je tot 3 dgn na het strippen nog kan reageren, dus ben benieuwd... Wel veel pijnlijke harde buiken 's ochtens en 's avonds, maar 's middags niet...Het rommelt dus wel maar zet nog niet door.

Ook was mijn bloeddruk wat hoger dan ik normaal altijd heb, had ik vlak voor de bevalling van mn tweede ook. Van mij mag het!!

Groetjes, Natasja
40,1 wkn zwanger

Het werkt allemaal echt niet!

Mijn eerste was tussen kerst en oud en nieuw uitgerekend, dus heel veel data waarop hij niet geboren mocht geboren (Sinterklaas/kerst/oud en nieuw en weekendje weg). Ik ben vanaf 37 weken elke dag een halve ananas gaan eten, halve liter tonic of bitter lemon, om de dag seks, heel veel wandelen en doorlopen als ik harde buiken kreeg, maar op de ene dag dat ik niets deed/nam en veel stress had omdat het hele huis vol bezoek zat omdat het 31 dec was (en ook nog 10man bleef slapen...)  zijn de weeen begonnen en op 1 jan is hij geboren...

Dus ik geloof er niet meer in. Maar proberen kan altijd.

Ik had van mijn vorige vk ook begrepen dat de werking van die ananas en bitter lemon echt bakerpraatjes zijn. De concentratie kenine is veel te laag om zoden aan de dijk te zetten.

toen ik 38 weken was en 5 dagen heb ik sex geprobeerd, nu ben ik 39 weken en 5 dagen, dusse niet geholpen!

Sex kan inderdaad helpen, maar alleen als je lichaam er al klaar voor is en eigenlijk al is begonnen met het hele bevallings-proces. Zoals de andere meiden al zeiden kan je eigen orgasme de weeen dan ietsje eerder  'opwekken' en het sperma de baarmoedermond helpen verweken.  Maar zolang je lichaam er niet klaar voor is gebeurd er inderdaad helemaal niks.

Tepelstimulatie is ook zoiets. Vaak wordt dat ook tijdens de bevalling gebruikt als de weeen niet goed door willen zetten. Een vriendin van mij had op een gegeven moment twee complete flesjes melk afgekolfd op aanraden van de vk en ja hoor, daar kwamen de weeen weer. Maar wederom, je kunt jezelf de hele dag gaan kneden, maar als beeb er niet klaar voor is...
Rust is inderdaad belangrijk. Als je er zelf klaar voor bent, dan schiet het veel meer op.

Groetjes, Marisa

Ik was 39 weken zwanger en werd het een beetje zat. Heb toen wat glazen bitter lemon gedronken en ja hoor...ik lag in bed en de weeen begonnen!! Toeval of zal het toch echt werken?? Kindje moet er wel klaar voor zijn denk ik want bij mij hoogzwangere vriendin hielp het niets hoor!!

Terug
Bovenaan