tip voor fruithap

Hier gaat t potje in 2 dagen op dus is hier niet aan de orde. Maar is wel een goede tip idd. Mijn meisje is een kleine veelvraat want als ik haar haar gang laat gaan eet ze het hele potje op hahah.

xx

Wij hebben de babycook gekocht dus we gaan de hapjes zelf maken. Ik heb gister even de Rapley methode bestudeerd maar ik denk niet dat ik dat ga doen.. vind het wel heel sneu voor jari als hij van een struik broccoli moet knabbelen........ zou er zelf niet aan moeten denken... dus denk dat ik gewoon lekker zelf hapjes maak. misschien een stukje fruit ter zijner tijd maar dat zien we dan wel weer.
Ik kan de hapjes zo grof of fijn pureren als ik zelf wil dus ik zie het wel.
Ik heb ook potjes gekocht en een siliconen vorm voor meerdere porties.. dus kan zo de diepvries is. maar ik denk dat we dat niet eens doen. Als hij over heeft eten we zelf wel op denk ik ;) veel te lekker !

wel willen we het zo lang mogelijk uitstellen ivm allergieen in de familie. ik wilde eerst veel eerder beginnen maar probeer het toch nog even te rekken.

om aan het lepeltje te laten wennen is een goede tip nelie ! ga ik ook maar eens aangeven ;)
ben benieuwd.

hier ook het 1ste fruithapje gegeven.een half vers appeltje door de blender verdund met water!je moest hem eens zien smullen,niks geen rare vieze gezichten,een brede tevreden smile kreeg ik....zo leuk,maar goed omdat ie nog maar 13 weken is nog niet iedere dag hoor,zo 2 keer per week en voorlopig alleen appel dat ie gewend raakt aan die smaak.moest ook stoppen anders at ie alles op.smiddags meteen dikkere poep(ben bv poep gewend)

liefs jootje

Terug
Bovenaan