Tip...

We waren dus allebei tegelijk aan het typen. Toch zou ik niet van deze methode uitgaan. Je maakt jezelf gek. Het kan zo zijn dat je zwanger bent als je positief test, het kan ook zijn dat het vruchtje afgestorven is maar nog teveel HCG in je lichaam hebt. Uiteindelijk zal de tijd moeten leren of alles goed gaat met je zwangerschap.

Ingeborg

natuurlijk kan alleen een echo 100% procent zekerheid geven.
Tja en mocht het in een miskraam uitlopen dan is er helaas toch niks aan te doen.
Ik lees hier veel over mensen met bloedverlies, en die erg onzeker zijn enz. Nog een keer een test doen kan geen kwaad.
Heb ik zelf ook gedaan met 11 weken zwangerschap.
Dan maar geloven dat je nog zwanger bent als al die stress, is ook niet goed.
En de test zal geen negatief aangeven als je nog zwanger bent.

Ook ik wil je niet aanvallen, maar wel even mijn ervaringen vertelllen en het commentaar van een gyneacoloog daarop. Mijn eerste zwangerschap eindigde in een miskraam na 12 weken. Ik had ontzettend veel bloedverlies en een echo wees uit dat er geen vruchtje meer aanwezig was in mijn baarmoeder. Ik heb nog tot  vijf weken daarna iedere week positief getest, echt duidelijk positief, geen twijfel mogelijk. Toen ik na die  vijf weken opnieuw enorm bloedverlies kreeg, bleek uit een echo dat mijn baarmoeder niet helemaal ´schoon ´ was, ik moest gecuretteerd worden. De gynaecoloog zei, dat zolang er resten van een zwangerschap in de baarmoeder zitten, je lichaam ook het HCG hormoon aanmaakt en door dat hormoon had ik dus steeds die  positieve testen.  Je test wordt dus pas negatief als  echt alles weg is en dan  gebeurt volgens mij niet met een beetje bloedverlies.

Terug
Bovenaan