Tipjes??

Bij mijn vriendin is het tot 2 keer "gelukt"om na het eten van chinees de volgende dag te bevallen.Je kunt het toeval noemen,maar valt te proberen.Ik zelf ben nu 35 weken zwanger van de tweede en bij de eerste was ik 15 dagen overtijd en het ook vreselijk zat.En ik heb bij deze al een paar dagen kramp in mijn onderbuik, en ik moet zeggen ik zit nou ook niet te wachten op 5 weken kramp,dus ben het nu ook een beetje zat.We hebben dus vandaag chinees gegeten,wie weet. Succes.
 
Weet je waar ik altijd zo om moest lachen? Uit verveling ga je maar voor de 100ste keer je vloer dweilen of je wasbak schoonmaken. Niks nesteldrang, gewoon pure verveling!! Ik heb uiteindelijk van een ananas gesnoept, nadat ik 's middags gestript was. En toen kwam de boel op gang...
Succes met de laatste loodjes!
Groetjes, Joosje
 
Als je vrijen niet meer ziet zitten, kun je het ook bij jezelf proberen.... masturberen dus. Mijn eerste twee kindjes zijn ietsje vroeger geboren, allebei in de 39e week. Ik masturbeerde dus.... Wie weet? Moet je baarmoedermond er wel aan toe zijn natuurlijk... Succes!!
 
Terug
Bovenaan