Tips babyzwemmen gevraagd

Ik zag eerst de foto wel (bij het plaatsen), maar nu is hij bij mij ook weg. Ik probeer het nog wel een keertje, eens kijken of het nu wel lukt.
Groetjes happyM.

wij zijn pas gaan zwemmen met iris in een zwembad in duitsland. hier is het water van het kinder bad lekker warme en het is een groot kinde4r bad.
we konden daar een zwembroek kopen met een plastic laagje er tussen. dat evt. de poep wel op vangt.

in een bericht werd gezegt dat ze niet poepen in het water. maar dat is dus niet waar de darmen onspannen dan net en dan kunnen ze net wel poepen. iris heeft hier al vaker in gepoept thuis tijdens het bad moment.
petra en iris

hallo,

Ik ga maandag voor het eerst zwemmen met m'n zoontje van 3 maand!
Heb er erg veel zin in maar vind het ook heel spannend!
Wat als hij alleen maar schreeuwt dat hij het niet leuk vind!
Nou ja we wachten af ik heb er in elk geval erg veel zin in!

groetjes

Hoi Kim
Bij ons werd aangeraden als je kindje gaat huilen nog even in het water huppen met je kindje tegen je borst en als hij/zij nog huilt eruit gaan en de week erna weer proberen.

Yoëll heeft daar totaal geen last van, hij vind het geweldig. Zelf met z'n koppie onder water is succes. Hij komt dan boven en kijkt echt zo in het rond van; TADAAAA ben ik weer.

Veel zwemplezier allemaal

Groetjes Pauline

ohh, balen!! 't Feest gaat morgen niet door! Mannetje moet toch werken en dan heb ik geen auto (en kan hij niet mee, wat hij heel graag wilde). Nu wordt het volgende week.
In ieder geval alle tips tot nu toe: bedankt hè!
Liefs Phira

Dat jullie zo lekker zwemmen met die kleintjes! Bij mij  hebben ze op  het CB (en ook de kraamverzorgster) het hele babyzwemmen afgeraden i.v.m. te grote temperatuurverschillen met binnen en buiten en de grote kans op luchtwegproblemen, horen jullie daar niets over???  

Wat Esmeemuziek zegt hoor ik hier ook. Ik wilde met Tijs ook gaan babyzwemmen, maar ben om die redenen toch van dat idee afgestapt. Ook heeft een oppaskindje van mijn schoonmoeder al buisjes in haar oren gekregen nog voor haar 1e verjaardag. Waarschijnlijk mede door het babyzwemmen. Daarbij begint het babyzwemmen hier in het zwembad pas bij 8 maanden. Dus misschien dat ik er dan wel mee ga beginnen. Tijs is nu bijna 4 maanden, dus ik heb nog wel even de tijd om daarover na te denken.

Terug
Bovenaan