Tips bij bppd (restklachten)

PatriciavW

New member
Is er iemand die ervaring heeft met bppd, en dan de klachten ná de echte duizeligheid?
Ik ben een alleenstaande moeder, kan al 4 weken niet normaal zelf voor mijn kind zorgen, zo frustrerend en mijn geduld is op en mijn lontje is kort... word er heel verdrietig van. Ik doe de epley-methode, van de fysio geleerd. En de oefening met om en om op mijn zij vallen. Maar er zit al 3 weken totaal geen verbetering in. Ik mis mijn werk en gewoon lekker fietsen en spelen met mijn ventje. Wie heeft er tips of kan me een beetje hoop geven dat er een einde in zicht is?
 
Mijn volstrekt niet medisch verantwoorde advies is drop eten. Zoethout brengt je bloeddruk kunstmatig omhoog, zodat er weer bloed in je hoofd komt.
Beter is om naar de huisarts te gaan, om je bloed te laten controleren op te korten. En dan eventueel ook te kijken naar de waardes die officieel nog net wel voldoen. Als je dat nog niet gedaan hebt tenminste.
Ik ben geen dokter. Heb zelf wel last van een lage bloeddruk sinds het begin van mijn zwangerschap, en nu nog steeds. Ondanks vitamine B complex en ijzer slikken.
 
Vind het wel een hele lekkere tip :) maar met mijn bloeddruk is niks mis, dus gok niet dat dit me gaat helpen. Huisarts stuurde me door naar kno en fysio, nu 29 mei een duizeligheidsonderzoek en afwachten of de klachten vanzelf minder worden. Maar ik kán gewoon niet alleen maar wachten, zo nutteloos. Wil gewoon iets doen!
 
Snap ik helemaal. Is erg vervelend wanneer je vanalles wilt, maar niks kan.

Sorry met de duizeligheid en het korte lontje dacht ik richting zuurstof gebrek door lage bloeddruk.

Misschien meer focus op de dingen die wel kunnen, op dat gebied wat vooruit werken, om wat meer het gevoel te krijgen dat je nuttig bezig bent.
 
Terug
Bovenaan