Tips darmkrampjes?

<p>Dag,</p><p>Wie heeft succesverhalen rondom de gehate darmkrampjes? </p><p>Bedankt voor de tips alvast!</p><p> </p><p> </p>

Hier ook veel darmkrampjes gehad. Bleek uiteindelijk dat de voeding die ik gaf te zwaar verteerbaar voor hem was. Maar daar buiten om deed bij ons de Kipkep woller soms nog wel eens wonderen ?

Wat echt een wondermiddel is, is probiotica! Google even naar probiotica voor baby’s heb je genoeg opties. Tis goed voor je kindje plus het werkt ook nog eens goed voor de krampjes

Wij gaven flesvoeding en wat voor ons ontzettend goed hielp was de fles maken met rooibosthee (van zonnatura) ipv met water. Onze kleine man was er toen in no-time vanaf.
Echt een super tip van onze kraamverzorgster! Ze vertelde dat het bij borstvoeding ook goed hielp als mama de rooibosthee dronk.. maar daar heb ik geen ervaring mee. 
Succes!

Wij gaven flesvoeding en wat voor ons ontzettend goed hielp was de fles maken met rooibosthee (van zonnatura) ipv met water. Onze kleine man was er toen in no-time vanaf.
Echt een super tip van onze kraamverzorgster! Ze vertelde dat het bij borstvoeding ook goed hielp als mama de rooibosthee dronk.. maar daar heb ik geen ervaring mee. 
Succes!

Hier ook flesvoeding nutrilon. Wij zijn van standaard naar omneo comfort gegaan en voor iedere voeding infacol. Ook ik gaf rooibosthee als drinken en af en toe maakte ik de fles met venkelthee. Ondertussen is ze eroverheen gegroeid. Wel krijgt ze nog steeds de omneo als flesvoeding. Ze is nu bijna 10 maanden.
Tijdens de krampaanvallen maakte ik zachtjes fiets bewegingen met haar beentjes en daarna draaiende bewegingen met haar beentjes (met de klok mee) dan liet ze vaak veel scheetjes maar gingen de krampen weg. 
Succes en sterkte ?

Ik gaf bv, en niks hielp, probiotica, osteopaat, vsm, Infacol.. ik dronk liters rooibos, deed ook niks. Maar sab simplex leek iets te doen. Aan de andere kant werd ze ook ouder, waardoor het ook minder leek te worden.. naja ff proberen dus, want och wat zielig. Mijn dochter moest er uiteindelijk gewoon echt overheen groeien. Pas na 3 maanden werd het echt veel minder, daarvoor was het bijna iedere avond krijsen.. succes, ik hoop dat je een hulpmiddel vindt!

Terug
Bovenaan