Tips darmkrampjes?

Bezoek brengen aan de osteopaat. Hier een dochter van 3,5 week met veel darmkrampjes. 3 dagen geleden naar de osteopaat geweest en sindsdien nergens meer last van!
groetjes! 

Hier ook Sab Simplex druppels: opeens kon mijn dochter wel goed boeren (lukte haar niet makkelijk) en had ze minder luchtbellen in haar buikje. Top spul!
Online besteld via Duitse apotheek.
Van de rooibosthee wist ik niet, had ik t maar geweten  ;)

Mijn zoontje had toen hij baby was ook last van krampjes en het terug geven van zijn melk. Hij huilde ontzettend veel. Vaak bij de artsen geweest maar konden niets vinden. We hebben toen bij een arts voorgelegd of we een recept konden krijgen voor nutramigen. Dit is baby melk voor kindjes waarvan ze niet weten of ze koemelkallergie hebben of de melk niet goed kunnen verteren. In nutramigen zit wel koemelk maar de melk bestanddelen zijn gesplitst waardoor minder heftig bij de spijsvertering van het kindje. Dit samen met Johannes pitmeel omdat mijn zoontje zijn fles snel leeg dronk, te snel drinken zorg ook voor buik krampjes. De krampjes waren binnen twee dagen weg en ook het huilen was over. Rooibos thee is wel goed voor ouderen maar voor babys minder goed. In rooibos zit theïne in en remt de groei bij een baby. Waar ik werk geven we ouderen wel rooibos maar bij babys mogen we dit niet geven. Nutramigen is wel prijzig en bij de aphotheek te koop. Vaak moet je het wel een week van te voren bestellen, want ze hebben het niet altijd op voorraad. Nutramigen is er volgens mij ook in geitenmelk? Maar heeft een wrange smaak en is vaak dus niet lekker. Misschien heeft u iets aan deze informatie gehad?

Terug
Bovenaan