tips delen

ik ga, als ik thuis ben dan eerst eens die balneum badolie eens uitproberen

@blossom, de haarlotion van "lief"ruikt ook echt heel erg lekker!

@cromo, lief dat je er naar vraagt, lichamelijk voel ik me iets beter maar zit er nu wel een beetje doorheen. ik heb vanmiddag mijn prive kamer moeten verruilen voor een 2 persoonskamer. nou vond ik dat geen probleem maar ik lig nu op precies dezelfde plek als 14 dagen geleden na de bevalling en emotioneel vind ik dat toch wel erg moeilijk. en moet nog zeker 2 nachten blijven:(
vond het vandaag wel even moeilijk om te genieten van de kleine, die het overgens echt super doet!

liefs,

hee

Ik spiek even mee vanaf het novemberforum..

Weleda Babyolie (iedere dag olie) fantastsich spul.

Mijn zoontje heeft een enorm droge huis en ik gebruik deze olie al twee jaar. Wel prijzig (11 euro) maar het geld waard!

liefs Indie

Hoi Essje,

Fijn om te horen dat je je lichamelijk weer wat beter voelt. Jammer dat je nu weer op een plek ligt die veel emoties naar boven brengen. Gelukkig dat de kleine het zo goed doet!

Wat betreft de huid. Ik wil niet betweterig overkomen, maar na jarenlange behandelingen door een dermatoloog (ik heb zelf ook een mega gevoelige huid), ben ik er inmiddels achter dat er maar 1 ding echt werkt voor de huid en dat is (hoe vies ook) pure vaseline. In alle andere producten zit zoveel vocht (ook in olie) en dit droogt de huid alleen maar uit.
Van het merk vaseline hebben ze een soort flacon met vaseline die makkelijk te smeren is. Dat is net iets prettiger smeren dan de dikke vaseline, maar ik heb inmiddels ervaren dat dit de huid het meest helpt.
Mijn nichtje had als baby zijnde haar huidje helemaal gescheurd door de droogte en dankzij de vaseline kreeg zij haar mooie babyhuidje terug.

NIet echt een tip om vrolijk van te worden, maar het is een mogelijkheid!

Succes in ieder geval!

Ik heb de producten van Etos gekocht. Allleen de zinkzalf en de zalf tegen rood huidje e.d. van ander merk. Heb er nog geen ervaring mee, dus gopen maar dat dat ook goed is tegen droge huidjes

wat heel goed helpt tegen rode en open billetjes is bephanten! geweldig spul vind ik het.
mijn zoontje had als baby en nu af en toe nog een erg droge huid.. ik gebruikte daarvoor zemelenbad..(kruidvat, DA enz.) en dat werkt echt super goed.. verder heb ik van de huisarts vaseline cetomacrogol toen gekregen voor hem. werkt ook super!! en verder gewoon niet vaker als 2 a 3 keer per week in bad!!

Terug
Bovenaan