Tips en ideeën voor leuke jungle kamer

Ik wil voor onze ukkepuk (ben nu 14 weken zwanger) een jungle kamer maken. Wil 1 muur zelf gaan beschilderen (met boom, water enz) en de andere muren gewoon 1 kleur houden. Heb al een aantal leuke stickers gevonden bij de zeeman, om op de muren te plakken.
Maar het valt me op dat alles zo van het thema jungle, zo ontzettend duur is. En aangezien wij niet een enorm groot budget hebben (understatement), ben ik op zoek naar goedkope ideeën voor deze jungle/oerwoud kamer. Heb al wel zelf bedacht om zoveel mogelijk zelf te maken/verfen enz. Maar leuke knuffels van apel bijvoorbeeld, voor aan plafond, zijn ook al erg duur. Heeft iemand nog leuke tips/ideeën?

Ik maak ook een jungle kamer
Boven de commode komt een tak waar we leuke frutsels aan kunnen hangen (krijgen een meisje) waaronder een hangaap ;)
Nog een tip: Marktplaats :)

wij hebben ook een jungle kamer. 1 muur laten beschilderen door mijn neef.... er zijn bij de ikea ook veel dingetjes zoals lampjes in de vorm van een beetje te koop en veel poppen voor in de jungle.....

succes ermee!! mijn kids (nu 20 mnd) vinden de muur nogsteeds leuk!

Hoi

IK denk dat je zeker op internet heel veel vind...
Ideeen en misschien wel plaatjes die je kan verwerken op je muur.
Ik weet dat je bij Ikea zo een groot groen blad kan krijgen.
Verder hebben ze veel leuke dingen voor een leuke prijs.Ook hebben ze soms bij wibra/xenos/action/zeeman etc leuke assecoires voor de kamer..
Ja ik ken het budget probleem dus markplaats maakt mij ook erg blij.
Ik heb thema nijntje, gelukkig woon ik hier pas een half jaar dus schilderen is niet nodig.
Vppr evt ideen en voorbeelden voor op je muur kan je ook kijken op google (jungle babykamer intoetsen en dan kijken bij afbeeldingen).
Suc6 ermee gr Marielle

Ik zie dat Ikea al vaker genoemd is :D maar daar hebben ze ook voor geloof 1,50 ofzo een net die je aan plafond kan hangen. Er zitten allemaal gaten in waar je jungleknuffels in kan doen.

Terug
Bovenaan