Tips en ideeën voor leuke jungle kamer

Wat iedereen al zegt, Ikea en marktplaats kan je veel vinden.
Weet niet in welke regio je woont maar evt oud en versleten touw halen bij een haven (oid), bij een manege vragen voor oude kapotte haltertouwen, of bij een scouting. Dit met een kleurtablet verven, voila lianen!! Kan ook evt van reepjes van een oud laken of deken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Pauline

goedkoop spaanplaat halen, kleurplaat van jungle met carbonpapier erop overtrekken en dan figuurzagen, schilderen en je kan zo lampjes, schilderijen kapstokjes maken. een dik touw om op te hangen heb je voor 15 euro ook bij dierenwinkels voor katten mischien een tip. succes

Allemaal hardstikke bedankt voor jullie tips. Heb inderdaad ondertussen via marktplaats al wat knuffels gevonden die ik gratis op kan halen, en ook via marktplaats zo'n blad gekocht, van de Ikea. Voor 2,50 dus scheelt weer 7,50.

@junimama.... weet natuurlijk niet waar je woont, maar als je er van af moet van die apen.......

Dat idee van dat net aan het plafond vind ik ook goed plan.
En die touwen, dat dat lianen worden.....

Ideen genoeg, nu alleen de uitvoering nog :)

He junimama.

Ik woon zelf in Utrecht (sinds April) maar ik ben geboren in het mooie twente (hihihi). Kom er dus nog regelmatig, want mijn ouders wonen er, en ook nog vrienden en familie. Mijn ouders wonen in Haaksbergen. Dus weet niet waar jij woont? Kom toevallig dit weekend nog in Haaksbergen. We gaan vanavond tot zondag. Dus zou het weekend even forum in de gaten houden. Anders stuur ik even mijn mail:peetensan@live.nl. Misschien handiger.

Terug
Bovenaan