Hoi Daniella,
als m'n vriend de fles geeft ben ik beneden en zit (of ligt) hij met onze dochter op zolder. Ver genoeg uit de buurt dus zodat ze me niet kan zien, horen, ruiken, enz.
Sinds vorige week ben ik weer aan het werk. Gelukkig besloot ze de week daarvoor om wel uit de fles te drinken, maar het houdt niet over, zo'n 80 ml. per keer. (Ze is nu 4,5 mnd. en 6,3 kg) Ze groeit ontzettend goed, dus het kan helemaal geen kwaad als ze een paar keer per week wat minder melk binnen krijgt. Daar maak ik me dan ook geen zorgen over. Ik vind het wel heel vervelend voor degene die de fles moet geven dat het zo'n getob is. Soms weigert ze en huilt dan net zolang totdat ze zo moe is dat ze in slaap valt.
Vorige week ging het dus redelijk, maar gisteren is m'n vriend met haar naar m'n werk gereden en ben ik 's middags eerder naar huis gegaan omdat ze weer de fles weigerde. Maar dat was echt een noodscenario!! Ze kan het wel, dus waarschijnlijk is het een kwestie van blijven oefenen. Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan.....
Groetjes,
Margrethe