Tips gevraagd van dames met een maatje meer!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
Ik al 8 keer de stad in geweest op zoek naar kleding. Ben net terug van een laatste poging opzoek naar kleding voor een bruiloft vanavond. Uiteindelijk heb ik maar 2 broeken meegenomen die enigzins passen, maar zelf vind ik ze niet bepaald mooi. Ik ben de laatste 3 maanden best veel aangekomen en inmiddels schommel ik rond maatje 46. Na 2 keer de H&M doorgespit te hebben, vond ik 2 shirtjes die me wel bevielen dus meeteen naar de kassa gelopen, zonder naar de prijs ofzo te kijken. Bij het betalen leunde ik even op de kassa omdat ik  erg moe  ben, dus vraagt de cassiere of ik last heb van mijn buik. Ik snapte er al niks van waarom ze dat zou vragen. Nu haal ik de shirtjes uit mij tas en zie ik dat het zwangerschapskleding is.  

Nou ja, om mijn verhaal maar niet  langer maken..... Hebben jullie  tips waar ik leuke (niet al te dure) kleding  kan krijgen voor mijn maatje  46? Het enige wat  ik steeds tegen kom is supersaai. Ik zoek wat vlottere kleding geschikt voor een gezellige meid van 28 jaar.

Alvast bedankt voor de tips.

Liefs,

Sara

hey sarah

ik heb de zelfde maat als jou ben de afgelopen 3 maanden ongeveer 20 kilo afgevalen en heb nu ook maat 44\46
ik zou zeggen kijk eens bij bristol of ms mode daar heb je hele leuke moderne kleding voor weinig geld,en daarbij het is nu opruiming...

succes..

gr ellis

hallo,
ik zit met hetzelvde probleem met ookmatje 46 ik ga de laatste tijd mijn broeken bij de bristol halen en truitjes en zo bij c&a en miss etam je moet het wel treffen dat je iets vind ik loop tegenwoordig heel vaak binnen en vind bijna altijd wel iets. op sommige markten hebben ze ook een kraam met grote maten en met kleren die wel in zijn voor de   leeftijd. ben namelijk zelf ook   nog maar 21.
succes

groetjes kim

Hai, ik herken het.....zooooo frustrerend!!

Ik slaag meestal bij Bristol of Miss Etam, die hebben echt leuke 'hippe' kleding.

Succes en veel plezier

Groetjes Elly

Hoi,

Ik koop bij H&M, C&A (de yessica mode, is best leuk en betaalbaar, niet de C.a.n.d.a dat is mode voor mn oma)
Miss Etam slaag ik wel voor shirtjes maar niet voor broeken. Bristol heeft soms iets leuks. Promiss kan weleens grappig uit de hoek komen. Zaza en Zara soms ook, maar die zijn wat duurder.
V&D heeft ook leuke dingen.
Ik heb ook maat 44/46 en ik herken je probleem. Was net ook in de stad, maar ik heb mn ik-ben-niet-mooi-bui dus dan geef ik het na een uur weer op. Volgende keer beter.
Succes.

Groetjes

hallo sara

je moet eens kijken op www.bonprix.nl hele leuke kleren voor de maten 36tot 54 en allemaal de zelfde prijs niet duur koop daar zelf veel kleren en als je het niet leuk vind stuur je het gewoon terug nou succes ermee en veel plezier op de bruiloft.

groetjes geluk 1

het is maar net wat je smaak is.

maar ik met maat 44/46 slaag altijd erg goed bij miss etam.
promiss heeft ook leuke kleding tot maat 48. en daarnaast nog grote maten afdeling van maat 44 tot 54 geloof ik.

succes!

Hoi dames,
De bruiloft was best gezellig. Ook een aantal  oude vrienden gezien van wel  6  jaar geleden.

Bedankt voor de tips. Ik heb donderdag weer een dagje vrij. Ik denk dat ik voor de winkels als Miss Etam,  MS Mode,  C&A en Bristol  naar de wat grotere filialen moet, hier in de buurt heb je alleen hele kleine winkeltjes.  Ik ga maar eens kijken bij de shops bij de volgende grote stad terecht kan. Ik heb trouwens nog nooit gehoord van Promiss, Zaza en Zara. Ik ga zo meteen de sites ff opzoeken alvast kijken wat daar op staat.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan