Tips gevraagd van dames met een maatje meer!!!!

haihai,
ik heb zelf ook maatje 46-48 en ga voor veel van mijn kleding naar de DIDI. OOk zij hebben (en tegenwoordig steeds meer) grotere kleding. Daarnaast de H&M en Miss etam. COmbineer vaak T-shirtjes van DIDI met broeken van MIssetam.
Verder zijn de shirtjes van Silver-Creek (Open 32) en de shirtjes van Mexx vaak ook in wat grotere maten te verkrijgen. Dit zijn dan ook echte maatjes XL of 46. Bij de kleding van bijv. WE twijfel ik daar weleens aan...
Succes!

Als meisje met iets kleiner maatje ( maar enorme voorgevel........................) mag ik ook wel even reageren he? Ik vind het namelijk ook moeilijk om leuke shirts en zo te vinden met een grote bh maat. Ik vind persoonlijk dat de Wehkamp ook nog wel eens leuke dingen heeft voor de iets grotere maten hebben............je kan het online bestellen en is het live niets kan je het zo weer laten ophalen..........dus ook geen gedoe in van die onmenselijke pashokjes enzo.............
Succes.
Ps: irritant he, van die dagen dat je je niet zo mooi voelt..........niemand anders ziet het verschil natuurlijk, maar je voelt je zelf er soms zo rot van. Veel plezier bij de bruiloft vanavond!!

Terug
Bovenaan