tips gevraagd voor leuke cd's voor kinderen...

aangeraden gekregen door mijn buurvrouw: trapperdetrap, allerlei nederlandse artiesten die muziek maken voor kids.
www.trapperdetrap.nl
dat zijn liedjes voor kinderen, maar niet met zo'n afschuwelijke kinderdreun. Gewoon fijne jazzy muziek, maar met liedjes voor kinderen. Over logeren en tandenpoetsen en leren fietsen enzo.
En ook supertof is de muziek van Samba Salad, wereldmuziek voor kinderen. Ik heb nu 2 cds van hen (wereldfeest en lekker). Beide zijn te koop op www.kindermuziek.com (voor 12,50 en 12,95 euro).

Mirne swingt de pan uit als we deze muziek aanzetten, ze zwaait met haar armen en beweegt haar heupen heen en weer. En ze draait rondjes net zo lang tot ze duizelig is :)
Veel luisterplezier!
Barbara mv Mirne (15/7/06)

Hier zijn wel al tijden gek van de kinder cd's van VOF de kunst.
Ze blijven en zijn hélemaal geweldig en zijn hier een groot succes!!

Ik geloof dat ik er hier op het forum al een paar "verslaafd" heb gemaakt hahaha..
het kopen waard dus!

Esmé mv Kay

Hoi ToBi                

VOF de kunst is een echte aanrader.

Verder zijn de cd's van jingo (www.jingo.nl) erg leuk.

Ik hoop, dat je hier iets mee kunt.

groetjes van Marieke

Ik sluit me aan bij Esmé: de kindercd's van VOF de Kunst! Echt hartstikke leuk: echte muziek, van jazzy en reggae tot pop, dus niet de standaard kinderdeuntjes! En leuke teksten (van Annie MG Smidt).
Ik kende de CD's nog niet, maar dankzij Esmé idd "verslaafd" geraakt!

Ellen mv Julian

hoi hoi

hartstikke bedankt meiden .. ik heb echt heel veel aan deze tips....

heel fijn.....

liefs tobi

Heel standaard bij ons gaan de dikke luier billen helemaal swingen van K3 en kabouter plop.

De tips van de andere dames ga ik ook maar eens uitproberen

heerlijk he dat je zulke tips op kunt doen!!

ik ben ook weer een stuk geholpen!

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan