Tips gevraagd voor vliegen met een baby

Hoi, ik ben eigenlijk van het maart 2011 forum maar schat in dat de moeders van dit forum mij wellicht aan tips kunnen helpen omdat ze al wat oudere kindjes hebben.

Ik wil graag in december een weekje met mijn zoontje Caspar naar de zon in Egypte gaan. Hij is dan 8 / 9 maanden. Bij de vliegtuigmaatschappij waar we mee gaan vliegen is het niet mogelijk om zo'n wiegje te regelen. Ik moet hem dus de hele reis op schoot houden. Daar zie ik nogal tegenop. Wie heeft er ervaring op dit gebied en goede tips?
 
gewoon doen en niet te druk maken. WIj hebben eens met een kindje van een jaar en 1 van 2,5 jaar gevlogen en daar zag ik heel erg tegen op maar ging eigenlijk prima.. door alles wat er gebeurde waren ze erg onder de indruk en rustig.
 
hoi hoi, ik ben van het form oktober, maar zag je probleem. toen Rens 6 maanden oud was zijn wij naar Turkije gevlogen. omdat het vliegtuig niet helemaal vol zat hadden wij 3 stoelen naast elkaar. hij heeft na het opstijgen heerlijk op de middelste stoel liggen slapen. zorg er wel voor dat je genoeg drinken bij je hebt. alles wat in de luiertas zit mag het vliegtuig mee in ;) als het voor de baby is mag alles. als Rens 1 jaar is gaan wij weer vliegen, maar dan naar Curaçao.

heel veel plezier!!
 
Terug
Bovenaan