Tips gevraagd, wbt zindelijk maken.

Hoi meiden,

Ik probeer Dylano zindelijk te krijgen. Nu heb ik hem gistermorgen in zn blote kont binnen laten lopen, dat als ie wat deed ik hem gelijk op het potje kon zetten. Nu heeft die deugniet tuurlijk weer net 2x geplast toen mama het niet zag. Tegen t TV-kastje aan :S
Ik hem hem gezegd dat hij geplast had, en hij keek gelijk naar zn plassertje.
Nu zei mijn moeder: Je moet niet zeggen dat hij geplast heeft of blij doen, want strax gaat hij overal plassen (zullen wij weer hebben).
Zijn jullie het met die stelling van mn ma eens??
Als ik tegen Dylano zeg: Dylano, moet je plassen? Dan zegt ie "ja" en loopt naar zijn potje en gaat erop zitten, om vervolgens nix te doen.
Maar dat hij uit zichzelf op het potje gaat zitten, is toch al een goed teken of niet??

En zal ik hem in zn blote kont laten lopen, of een onderbroekje aandoen??

Mn moeder had mij nog te pakken trouwens: Ze zei: En heb tie zn beentje toch niet omhoog gedaan (omdat ie 2x tegen de TV-kast had geplast) en ik zeg doodserieus: Ma, ik heb het niet gezien  Mn moeder lachen... Toen snaptte ik hem pas.

Alle tips zijn welkom! Ik weet dat t niet t 1e en t laastste topic zou zijn over dit onderwerp

Liefs Deb.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Dylano heeft net voor het 1st op t potje geplast!! YOEHOE!!! Ooohhhh, wat kun je dat trots zijn!! Ben helemaal vol enthousiasme, probeer iedereen te bellen, maar zal je altijd zien dat er dan niemand opneemt haha!

Liefs een supertrotse mamaaaaaaa!!!!!!

WOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW nu volhouden!!

Wij hebben Rik afgelopen weekend laten rondlopen in blote kont, of met onderbroek, maar er lag niet veel later plas en poep in de zandbak :-$, dus dat was geen succes en vies vond ie het niet, dus ik denk dat het voor Rik nog te vroeg is. Hij geeft wel aan dat ie moet, maar wil absoluut niet op het potje of wc verkleiner....

Dus we zullen nog effe wachten en blijven proberen.

Maar ik snap dat je trots bent!!!!!!!

Liefs Saskia

Hey Sas, nee das idd niet zo fris nee. Denk dan ook nog dat het te vroeg is. Maar goed... Onze kids schelen al gauw 2mnd denk ik, dat kan toch veel schelen hoor!

Zal Dylano zometeen maar een luier aandoen, want Syl krijgt zo zn flesje, dus lijkt me niet echt handig als hij dan zonder luier rondhuppelt, haha ;-)

Liefs Deb.

Kan me voorstellen dat je trots bent!! Echt supergoed van Dylano. Ik heb niet echt tips voor je want ik ben met Daniëlle nog niet begonnen. Ik wil het met het mooie weer gaan proberen, dan kan ze ook in dr blote kont lopen (ook in de tuin) mijn moeder zegt ook dat dat de beste manier is, dan hebben ze meer door dat ze plassen dan als ze een luier om hebben.
Nou heel veel succes en hou ons op de hoogte.

Groetjes van Sonja

p.s heb je de uitslag al gezien van de fotowedstrijd? Jullie zijn niet nummer 1 maar komen wel voor in de top 3, toch altijd weer leuk!

Nou, mijn dag kan dus echt niet meer stuk hé?! Toen ik net Syl ging halen, lag ie op zn buik. Hij heeft zich dus omgedraaid van rug naar buik! Weer iets op  supertrots over te zijn! Alleen jammer dat ik dat moment net gemist heb..

Ohja, Dylano had net trouwens op de bank geplast. T was maar een heel klein beetje. Heb hem gezegd dat hij dat eigenlijk op zn potje moet doen, maar dat het niet erg was dat hij het op de bank had gedaan.

Liefs Deb.

Wat goed. Natuurlijk ben je trots op je jongens.

Hahaha, hij zal nog wel vaker ongelukjes hebben... Mijn oudste heeft ook wat onder geplast tot ver na zijn vijfde verjaardag. Toen was hij al bijna 3 jaar zindelijk. Maar tijdens het spelen had meneer nooit zin om naar de wc te gaan en liet het allemaal lopen.

Terug
Bovenaan