Tips gevraagd, wbt zindelijk maken.

Hai,

Weetje wat een goede tip is? een onderbroekje aan doen en als ze plassen wordt deze nat, vinden ze niet leuk, dan gaan ze vanzelf op het potje. maar het kan zijn dat het te vroeg is.
Ik ben met Jesse ook bezig, Als hij gepoept heeft in zijn pamper, vraag ik heb je gepoept? Zegt jesse nee. Het maakt hem niet uit, hij speelt zo verder.
Maar aankomend weekend wordt het mooi weer dus dan wil ik hem alleen een onderbroekje aan doen, kijken wat hij er van vindt, wordt het niks, wacht ik gewoon ff. Jesse heeft 1 x op de pot geplast.

Groetjes Linda

Hai hai,

We hebben gister idd onderbroekjes gekocht. Gwn de simpele... Bij de Zeeman. Hebben er 13 voor 4euro ofzo. Kun je niet voor sukkelen hé?
Er zijn er al 4 onderbroekjes doorheen gegaan, dus dat gaat hard hé? Hij vind het wel raar dat het langs zijn been loopt, en staat me dan een beetje raar aan te kijken haha!

Hij heeft 2 druppeltjes op t potje gedaan. Helemaal de hemel ingeprezen tuurlijk, en daarna heeft ie rozijntjes gekregen.
Ff naderhand ging tie op de deurmat plassen, ach.. Shit happens ;-)
Vind het alleen vervelend met die onderbroekjes als die gepoept heeft. Nou was het net gelukkig een harde drol (sorry voor de details), maar hoe moet dat nou als het echt dun is? :-S
Bah bah ;-)

Liefs Deb.

Hoi Debby,

Op je laatste vraag moet ik even reageren....
Een vol gepoept onderbroekje, kun je 'gewoon' in de WC uitspoelen. Broekje GOED VASTHOUDEN en dan doortrekken. Broekje beetje op en neer bewegen en hij is schoon genoeg voor de wasmachine.

Groetjes, Karin

Haai,

Wat goed dat  je zoontje  heel af en toe op het potje plast. Hier precies hetzelfde, Veerle geeft aan als ze moet poepen (dat vind ze errug vies) en plassen, maar 9 van de 10 keer plast ze dan niet op het potje maar later lekker in de luier. Vind het nog niet zo erg hoor, komt vanzelf wel goed. Niet al te veel aandacht aan schenken en straks met het mooie weer lekker in onderbroek laten lopen.

Wat goed dat je zoontje zich heeft omgedraaid. Hier ook, Pepijn (27-01-2009) draait zich ook op zijn buik, Hugo (27-01-2009) heeft er nog niet zoveel zin in, hi hi.

Groetjes, Floor

Hoi hoi,

Dylano heeft gister 3x op t potje geplast, en vandaag zelfs al 4x!! Hij doet het dan wel allemaal vlak na elkaar, maar dat maakt niet uit hé?
Ik zei tegen Ramon: Als ie ons nu maar niet voor de gek gaat houden, want hij weet iedere x als hij wat op t potje doet, dat ie wat krijgt.
Wat denken jullie?? Zou hij dat al kunnen op zijn leeftijd?
We zijn iig harstikke trots op hem!
Hij heeft trouwens wel een drolletje neergelegd bij de zandbak. Hij had net op t potje gepast, dus ff geen onderbroekje aan, tja, dan krijg je dat haha ;-)

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan