Tips gevraagd

quote: begin reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2007 20:22:18'));

Hallo,

Helaas kan ik je geen tips geven, ben ook nog maar net bezig.
Maar ik snap je helemaal, ik ben er ook veel mee bezig, slik folimzuur, lees er af en toe iets over...en het ergste ben al aan het denken hoe ik het ga vertellen, denk zelfs af en toe al na over namen....echt erg dus!! Zeker omdat ik dacht er nuchter en rustig in te gaan met de houding we zien wel..nou niet dus, ben er echt veel mee bezig.

wij zijn wel een keertje bij de huisarts geweest om gewoon even te praten over het zwanger worden, misschien is dat een idee? daar gaven ze inderdaad ook aan zelfs geen actie te ondernemen binnen het jaar als je al geruime tijd aan de pil bent en dat 80% van de vrouwen binnen een jaar zwanger is. Heb je natuurlijk niet veel aan, maar misschien helpt het.

Afgelopen maand zijn wij voor het echie gegaan en dat was spannend, ik dacht ook duizelig te zijn, buikpijn enz. maar helaas, ook gewoon ongesteld.

Ach, we klussen maar weer verder en zien wel!

Zullen we elkaar op de hoogte houden?
Groetjes en succes Begin

Hoi tante majelli.
Ik zie me ook helemaal terug in je verhaal.
Ik ben ook in augustus gestopt en weet ook niet wat ik er aan kan doen.
Ik heb zelf al een kleine van zes waarvan ik binnen een maand zwanger van was.
En nu gaan we de zevende maand al in.
Had zelf al aan ovulatietesten gedacht maar daar hoor ik nou ook niet echt positieve reacties op.
Mijn huisarts zei hetzelfde.
Je moet eerst een jaar bezig zijn en dan kijken ze verder.
Maar ik ben best bang dat het gewoon niet lukt.
Dit omdat ik er bij mijn eerste zo snel bij was.
Ik moet nu 14 maart ongi worden dus we hopen maar dat ik dan geluk heb.
En af en toe van je afschrijven op een forum helpt echt.
Dus succes voor jullie allemaal meiden.
Gr Liselotte

Terug
Bovenaan