Zoals hier al staat is ieder kind er op een ander tijdstip aan toe. Ik zou gewoon nog even wachten, of rustig laten wennen. Ikzelf ben ook al een poosje begonnen met groente- en fruithapjes, mijn dochter is nu 5 1/2mnd oud. Ik moet zeggen dat ik me een beetje heb laten beinvloeden door anderen ("Ben je al met fruithapjes begonnen???" etc), erg stom... Maar ik denk dat we hier in Belgie daar wat meer last van hebben omdat ze hier al met 4mnd beginnen!! Achteraf blijkt het nu ook dat het beter was met wachten tot bijvoeden tot 6 mnd omdat mijn dochter eczeem heeft...! Maar goed...
Zelf maken doe ik ook, persoonlijk vind ik het héél erg leuk om te doen die potjes maken, een nieuwe hobby zou ik bijna zeggen. En een stuk goedkoper dan potjes, en minstens net zo goed. Omdat mini-porties niet echt de moeite is om iedere dag te maken maak ik altijd meerdere porties en doe die dan in de diepvries; 2 mnd houdbaar. Zo heb ik altijd een voorraadje.
Groetjes,
Esther
Zelf maken doe ik ook, persoonlijk vind ik het héél erg leuk om te doen die potjes maken, een nieuwe hobby zou ik bijna zeggen. En een stuk goedkoper dan potjes, en minstens net zo goed. Omdat mini-porties niet echt de moeite is om iedere dag te maken maak ik altijd meerdere porties en doe die dan in de diepvries; 2 mnd houdbaar. Zo heb ik altijd een voorraadje.
Groetjes,
Esther